МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Передача утвореного больового сигналу по аферентних нервових шляхах3. Формування відчуття болю і відповідної психічної реакції, тобто “розшифровка”, “осмислення” болю в центрах больової чутливості 4. Формування реакції-відповіді і передача її по еферентних нервових шляхах Формування і шляхи передачі больового імпульсу На РЕЦЕПТОР(ноціцептор) впливають: 1. Хімічні агенти: l а) біогенні аміни (гістамін, серотонін) l б) калікреїн-кінінова система (брадикінін) l в) простогландини l г) медіатори (АХ) l д) цитокіни (ТНФ) l є) вазоактивні речовини (ангіотензин, АДГ) l ж) деякі іони (кальцій, магній) 2. Механічні агенти:(безпосередня травма клітин) 3. Термічні агенти:(опіки, перегрівання) 4. Електричні агенти:(електрострум) З рецептора іде НЕРВОВИЙ ІМПУЛЬС до: ПЕРЕФЕРИЧНИХ НЕРВІВ (нервових волокон), які є: l А – мієлінові l В – мієлінові (А, В - проводять біль від шкіри і слизових) l С – без мієлінові (проводять біль від внутрішніх органів) Дальше імпульс проходить через: - СПИННИЙ МОЗОК (TRACTUS SPINO-THALAMICUS) - ЦЕНТРИ ПЕРВИННОГО БОЛЮ (Ретикулярна формація, зоровий бугор) - ЦЕНТРИ БОЛЬОВОЇ ЧУТЛИВОСТІ (ЛОБНІ ДОЛІ, ЗАДНІЙ ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЗАВИТОК) ВПЛИВ БОЛЬОВИХ ІМПУЛЬСІВ НА ОРГАНІЗМ l ЗБУДЖЕННЯ ВЕГЕТАТИВНИХ ЦЕНТРІВ ПІДКОРКИ l РОЗВИТОК АДАПТАЦІЙНОГО СИНДРОМУ СЕЛЬЄ:
ВПЛИВ БОЛЬОВИХ ІМПУЛЬСІВ НА ОРГАНІЗМ l СЕРЦЕВО-СУДИННА СИСТЕМА:
l ДИХАННЯ:
l НИРКИ:
Вторинні порушення всіх органів і систем з розвитком поліорганної недостатності l ОБМІН РЕЧОВИН:
Вплив оперативного втручання на організм l Місцеві зміни:
l Загальні зміни 1. Біль 2. Нейровегетативні і нейроендокринні порушення 3. Порушення обміну Читайте також:
|
||||||||
|