МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Передача утвореного больового сигналу по аферентних нервових шляхах3. Формування відчуття болю і відповідної психічної реакції, тобто “розшифровка”, “осмислення” болю в центрах больової чутливості 4. Формування реакції-відповіді і передача її по еферентних нервових шляхах Формування і шляхи передачі больового імпульсу На РЕЦЕПТОР(ноціцептор) впливають: 1. Хімічні агенти: l а) біогенні аміни (гістамін, серотонін) l б) калікреїн-кінінова система (брадикінін) l в) простогландини l г) медіатори (АХ) l д) цитокіни (ТНФ) l є) вазоактивні речовини (ангіотензин, АДГ) l ж) деякі іони (кальцій, магній) 2. Механічні агенти:(безпосередня травма клітин) 3. Термічні агенти:(опіки, перегрівання) 4. Електричні агенти:(електрострум) З рецептора іде НЕРВОВИЙ ІМПУЛЬС до: ПЕРЕФЕРИЧНИХ НЕРВІВ (нервових волокон), які є: l А – мієлінові l В – мієлінові (А, В - проводять біль від шкіри і слизових) l С – без мієлінові (проводять біль від внутрішніх органів) Дальше імпульс проходить через: - СПИННИЙ МОЗОК (TRACTUS SPINO-THALAMICUS) - ЦЕНТРИ ПЕРВИННОГО БОЛЮ (Ретикулярна формація, зоровий бугор) - ЦЕНТРИ БОЛЬОВОЇ ЧУТЛИВОСТІ (ЛОБНІ ДОЛІ, ЗАДНІЙ ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЗАВИТОК) ВПЛИВ БОЛЬОВИХ ІМПУЛЬСІВ НА ОРГАНІЗМ l ЗБУДЖЕННЯ ВЕГЕТАТИВНИХ ЦЕНТРІВ ПІДКОРКИ l РОЗВИТОК АДАПТАЦІЙНОГО СИНДРОМУ СЕЛЬЄ:
ВПЛИВ БОЛЬОВИХ ІМПУЛЬСІВ НА ОРГАНІЗМ l СЕРЦЕВО-СУДИННА СИСТЕМА:
l ДИХАННЯ: l НИРКИ: Вторинні порушення всіх органів і систем з розвитком поліорганної недостатності l ОБМІН РЕЧОВИН: Вплив оперативного втручання на організм l Місцеві зміни: l Загальні зміни 1. Біль 2. Нейровегетативні і нейроендокринні порушення 3. Порушення обміну Читайте також:
|
||||||||
|