Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІІІ етап. Передача інформації.

ІІ етап. Кодування та вибір нашому передачі.

І етап. Зародження і формування ідеї.

Елементи та етапи процесу комунікацій.

За позицією Мескона, Альберта, Хедоурі, комунікативний процес складається з таких елементів:

- відправник інформації – особа, яка генерує ідеї, збирає інформацію та передає її;

- повідомлення – інформаційна ідея, закодована а допомогою певних символів;

- канал чи засіб передачі інформації;

- отримувач або споживач інформації, тобто особа, для якої призначена інформація.

Комунікаційний процес складається з наступних етапів:

Лейтмотив етапу: не починай говорити, не почавши думати.

На даному етапі відбувається:

- відбір інформації (випадковий або цілеспрямований вибірковим або соціальним методом);

- обробка одержаної інформації;

- формування звернення (повідомлення).

Вибір змісту і форми інформаційних повідомлень залежить від таких критеріїв, як:

- цільова аудиторія або кінцевий споживач інформації (тобто ті особи кому направлене повідомлення);

- визначення бажаної реакції.

Наприклад: Інформація для менеджерів фірми (про запровадження додаткових заходів по охороні фірми).

- формування звернення (зміст – викликати раціональні, емоціональні, моральні почуття, страх, гордість);

- структура звернення (текст, зміст, ілюстрації);

- джерела звернення (від першої особи, від спеціалістів, від споживачів, експертів).

На цьому етапі інформація подається, тобто набуває тієї форми, в якій вона найбільш доступна і зрозуміла, а також швидко та спокійно буде донесена до споживача інформації.

Форми передачі інформації:

письмова; графічна і таблична; звукова; символічна; електронна.

Відповідно до обраної форми обчислюється канали передачі.

Наприклад: письмова форма – лист, газетне повідомлення, за допомогою документів встановленого зразка і т.д.; звукова – повідомлення на подію проведення наради по телефону, співбесіда тощо.

Мова йде про фізичну передачу інформації, яку багато людей сприймають, як економічний рай комунікації.

Якщо інформація важлива, то не обмежується лише одним колом передачі, а декількома.

Однак не варто перегинати палки . Оскільки, якщо з найменшого приводу буде сплачуватись багато паперів і дзвінків, то зачасти просто паралізує виробничий процес.

IV етап. Декодування, тобто сприйняття повідомлення споживачем інформації.

Щоб комунікативний процес був ефективним, процес кодування інформації повинен відповідати процесу розшифроване споживачем – це означає, що найбільш ефективне повідомлення складається із слів і символів, які знайомі споживачу. Тобто чим більше галузь знань відправника співпадає з галуззю знань споживача, тим більше ефективніше буде інформаційне повідомлення.


Читайте також:

  1. III етап. Системний підхід
  2. III. Навчально-програмний етап.
  3. IV етап. Ситуаційний підхід
  4. Алфавітний підхід до вимірювання кількості інформації.
  5. Аналіз та узагальнення отриманої інформації.
  6. Баланс підприємства як джерело інформації.
  7. Безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян
  8. Види та функції засобів масової інформації.
  9. Визначення та характеристика управлінської інформації.
  10. Вирішення проблеми не міститься в існуючому знанні та не може бути отримане шляхом перетворення наявної наукової інформації.
  11. Вирішення проблеми не міститься в існуючому знанні та не може бути отримане шляхом перетворення наявної наукової інформації.
  12. Властивості інформації.




Переглядів: 794

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Поняття та загальна характеристика комунікацій. | Сутність та класифікація управлінських рішень.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.