МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Поняття та загальна характеристика комунікацій.Тема 7. Роль комунікацій у менеджменті. 1. Поняття та загальна характеристика комунікацій. 2. Елементи та етапи процесу комунікацій. 3. Удосконалення міжособистих організаційних комунікацій. Комунікація – це обмін інформацією, її змістом між двома або декількома людьми. Комунікації є процесами зв’язку між окремими працівниками, підрозділами, організаціями тощо. Саме від того, як налагоджений даний процес, в значній1 мірі залежить ефективність управління у будь-якій організації. В процесі виробничої діяльності необхідність комунікацій визначає: - між організацією і зовнішнім середовищем (споживачами, державою тощо); - між різними рівнями управління; - між різними підрозділами та функціональними службами; - між менеджером (керівником) і його робочою групою. Під управлінською інформацією розуміють сукупність повідомлень про стан явищ та процесів, що відбуваються в організації та її зовнішньому оточенні. Інформація слугує основою прийняття управлінських рішень. Без обміну інформацією неможлива робота в умовах розподілу праці. В ринкових умовах той, хто володіє інформацією, має реальну владу. Це п’ятий найбільший ресурс виробництва (земля, праця, капітал, технологія, інформація). Нарешті: існує прямий зв’язок між інформованістю працівників та моральним задоволенням від праці. За дослідженнями американських вчених 68% добре інформованих робітників задоволені своєю роботою, а погано інформовані – лише 41%. А це вже прямий стимул до підвищення продуктивності праці. Все сказане є доказом того, на скільки важливі ефективні комунікації в менеджменті. Інформація класифікується за певними ознаками: за змістом: економічна, юридична, технічна; за призначенням: індивідуальна (призначена для вирішення конкретної задачі); функціональна; - типова (універсальна) (можлива для вирішення багатьох задач); за здатністю до зберігання та закріплення за носіями: - та, що добре фіксується на носіях і може зберігатись майже назавжди; - та, що не фіксується на носіях, а лише в пам’яті людей; за ступенем готовності до використання: - первинна (документи первинної бухгалтерської звітності); систематизована ; за достовірністю: - достовірна; імовірнісна. Інформація також може фіксуватися за обсягами: повна, часткова, надлишкова. За джерелами отримання: бухгалтерська звітність, маркетингові дослідження, періодична. За способами розповсюдження: оголошення, реклама, чутки. Дослідження показують, що 50-90% робочого часу менеджери витрачають на обмін інформацією. Тому все частіше настає проблема удосконалення даного процесу. Читайте також:
|
||||||||
|