Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Поняття та загальна характеристика комунікацій.

Тема 7. Роль комунікацій у менеджменті.

1. Поняття та загальна характеристика комунікацій.

2. Елементи та етапи процесу комунікацій.

3. Удосконалення міжособистих організаційних комунікацій.

Комунікація – це обмін інформацією, її змістом між двома або декількома людьми.

Комунікації є процесами зв’язку між окремими працівниками, підрозділами, організаціями тощо. Саме від того, як налагоджений даний процес, в значній1 мірі залежить ефективність управління у будь-якій організації.

В процесі виробничої діяльності необхідність комунікацій визначає:

- між організацією і зовнішнім середовищем (споживачами, державою тощо);

- між різними рівнями управління;

- між різними підрозділами та функціональними службами;

- між менеджером (керівником) і його робочою групою.

Під управлінською інформацією розуміють сукупність повідомлень про стан явищ та процесів, що відбуваються в організації та її зовнішньому оточенні.

Інформація слугує основою прийняття управлінських рішень. Без обміну інформацією неможлива робота в умовах розподілу праці. В ринкових умовах той, хто володіє інформацією, має реальну владу. Це п’ятий найбільший ресурс виробництва (земля, праця, капітал, технологія, інформація). Нарешті: існує прямий зв’язок між інформованістю працівників та моральним задоволенням від праці. За дослідженнями американських вчених 68% добре інформованих робітників задоволені своєю роботою, а погано інформовані – лише 41%. А це вже прямий стимул до підвищення продуктивності праці. Все сказане є доказом того, на скільки важливі ефективні комунікації в менеджменті.

Інформація класифікується за певними ознаками:

за змістом: економічна, юридична, технічна;

за призначенням: індивідуальна (призначена для вирішення конкретної задачі); функціональна;

- типова (універсальна) (можлива для вирішення багатьох задач);

за здатністю до зберігання та закріплення за носіями:

- та, що добре фіксується на носіях і може зберігатись майже назавжди;

- та, що не фіксується на носіях, а лише в пам’яті людей;

за ступенем готовності до використання:

- первинна (документи первинної бухгалтерської звітності); систематизована ;

за достовірністю:

- достовірна; імовірнісна.

Інформація також може фіксуватися за обсягами: повна, часткова, надлишкова.

За джерелами отримання: бухгалтерська звітність, маркетингові дослідження, періодична.

За способами розповсюдження: оголошення, реклама, чутки.

Дослідження показують, що 50-90% робочого часу менеджери витрачають на обмін інформацією. Тому все частіше настає проблема удосконалення даного процесу.


Читайте також:

  1. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  2. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  3. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  4. II. Поняття соціального процесу.
  5. Ni - загальна кількість періодів, протягом яких діє процентна ставка ri.
  6. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  7. А/. Поняття про судовий процес.
  8. Аварії на хімічно-небезпечних об’єктах та характеристика зон хімічного зараження.
  9. Автобіографія. Резюме. Характеристика. Рекомендаційний лист
  10. Автокореляційна характеристика системи
  11. Адміністративний проступок: поняття, ознаки, види.
  12. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії




Переглядів: 526

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Система контролю виробничих процесів. | ІІІ етап. Передача інформації.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.