Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методика навчання іноземних мов та її завдання. Види методики.

Інтернет-ресурси

План

1. Методика навчання іноземних мов та її завдання. Види методики.

2. Зв’язок методики з іншими науками.

3. Роль курсу методики навчання у системі професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи.

4. Поняття «початковий етап» у вивченні іноземної мови.

5. Цілі навчання іноземної мови на початковому етапі.

6. Зміст навчання.

7. Особливості запровадження вивчення іноземної мови з першого класу.

8. Принципи навчання. Загальнодидактичні принципи.

9. Спеціальні методичні принципи навчання іноземної мови в початкових класах.

10. Методи навчання іноземної мови з позицій вчителя та з позицій учня.

11. Основні та допоміжні засоби навчання.

Основна література

1. Інструктивно-методичні рекомендації Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України щодо вивчення у загальноосвітніх навчальних закладах предметів інваріантної складової навчального плану у 2012/2013 навчальному році від 01.06.2012.№ 1/9-426.: Іноземні мови.

2. Методика навчання іноземних мов у середніх навчальних закладах / Колек. авт. під керівн. С.Ю.Ніколаєвої: Підручник. – К.: Ленвіт, 2002.- С.14-16, 23-26.

3. Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах у структурно-логічних схемах і таблицях / Укладачі С.Ю.Ніколаєва, С.В.Гапонова: Навч. посібник. – К.: Ленвіт, 2004. – С.10.

4. Роман С.В. Методика навчання англійської мови у початковій школі: Навчальний посібник. – К.: Ленвіт, 2005.

 

Додаткова література

1. Кізіменко Т.П. Організація навчання молодших школярів. // Англійська мова та література. – 2012. - №16-18. – С. 2 – 9.

2. Шерстюк О.М.Сучасні підходи щодо викладання іноземних мов//Іноземні мови. – 2000. - №1. – С.65-67.

http://www.esl-library.com/index.cfm?PageId=1

http://www.teachingenglish.org.uk/try/teaching-kids

http://www.teachingenglish.org.uk/try/lesson-plans

http://iteslj.org/Techniques/Kavaliauskiene-Autonomy/

http://iteslj.org/games/

http://www.manythings.org/lulu/

http://www.bbc.co.uk/languages/tutors/internet/index.shtml


 

Глобалізація суспільства, потреба особистості в швидкій адаптації до умов полікультурного світу, який весь час змінюється, посилює інтерес до мовної освіти як важливого інструменту життєдіяльності людини в полікультурній і мультилінгвальній спільноті людей. Мовна освіта є важливим засобом, котрий формує свідомість особистості та її здатність бути соціально мобільною в суспільстві, сприяє веденню діалогу культур у світі, що глобалізується навколо розв’язання різноманітних проблем. Нові освітні реалії передбачають формування філософії сучасного європейця — «навчання упродовж життя», яка дає усвідомлення необхідності самоосвітньої діяльності особистості та його готовності опановувати нові знання, в т. ч. вивчати нові мови.

Від фахівця будь - якої сфери діяльності вимагається знання однієї чи декількох іноземних мов. Недостатнє знан­ня іноземних мов, у першу чергу англійської, ускладнює спілкування на міжнародному рівні громадян України, зап­ровадження новітніх технологій виробництва, комп'ютери­зацію ділової, культурно-освітньої та побутової сфер.

Нові реалії вимагають змін до рівнів володіння іноземними мовами, визначення нових підходів до відбору змісту та організації матеріалів, використання адекватних форм та видів контролю

Новий Державний стандарт початкової загальної освіти прийнятий Постановою Кабінету Міністрів від 20 квітня 2011 року №462, що вступив в силу з 2012-2013 навчального року ставить нові завдання перед вчителем та студентом, що готується вчити молодших школярів іноземної мови уже з першого класу. На основі цього Державного стандарту Міністерство освіти і науки, молоді та спорту розробляє типові навчальні плани, навчальні програми, відповідно до яких здійснюється підготовка підручників.

 

В наш час ніхто майже не сумнівається, що методика навчання: іноземної мови, як і інших навчальних предметів, є однією з педаго­гічних наук.


Читайте також:

  1. V Засоби навчання
  2. V. Завдання.
  3. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  4. Адаптації та навчання
  5. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  6. Активний метод навчання
  7. Аналіз основних систем трудового і професійного навчання: предметної, предметно-операційної, операційної, операційно-предметної, системи ЦІП, операційно-комплексної тощо.
  8. Аналіз та планування витрат організації на професійне навчання персоналу
  9. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  10. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  11. Апаратура та методика проведення газометрії свердловин в процесі буріння
  12. Б. Особливості диференціації навчання у школах Великобританії




Переглядів: 2221

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Правила збирання отруйної ЛРС. | Які ж основні завдання курсу?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.