Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Головні складові Болонського процесу

Причинами, що зумовили ідей процес, є докорінні перетворення в політичних та економічних системах усіх розвинених європейських країн, зокрема

Болонський процес як засіб інтеграції і демократизації вищої освіти країн Європи. Документи Болонського процесу

Болонський процес– це структурна реформа вищої освіти на європейському просторі, яка базується на системі заходів європейських державних установ (рівня міністерств освіти), університетів, міждержавних та громадських організацій, які мають відношення до вищої освіти, спрямованих на досягнення цілей, сформульованих у Болонський декларації (ВоІоgпа, 19.06.1999).

Мета Болонського процесу– створення не пізніше 2010 р. гармонізованого Європейського простору вищої освіти, що сприятиме поліпшенню якості та модернізації європейської вищої освіти, а також: більшій мобільності студентів та викладачів між різними університетами Європи.

1. Монопольне становище США на світовому ринку, систематичне випередження європейських країн за рядом показників, які відносяться до системи освіти.

2. Перенесення конкуренції в наукову сферу.

3. Потребу в переорієнтації вищої освіти до вимог робото­давців та ринків праці.

4. Прагнення об'єднати свої розрізнені потенціали в єдиний потужний економічний механізм.

Таким чином, постало питання про те, що якщо країни ЄС не зможуть інтегруватися повністю, то роздріблена і розрізнена економіка старої Європи не зможе протистояти зростаючому конкурентному напору інших економічно розвинених країн, і, в першу чергу, США та Японії.

 

Ліквідація цієї глобальної проблеми можлива лише поетапно.

 

I етап:Необхідно створити загальноєвропейську систему
освіти, зблизити рівні освіти в різних країнах, зробити зіставленими
національні переліки напрямів підготовки, близькими терміни
навчання, підвищити якість підготовки фахівців.

 

II етап:Скорегувати національні законодавства про працю,
щоб випускник будь-якого європейського університету міг знайти
своє місце на єдиному європейському ринку праці.

Формування співдружності провідних європейських університетів під егідою документа, названого Великою хартією університетів (Маgпа).

Об'єднання національних систем освіти і науки в європейський простір з єдиними вимогами, критеріями і стандартами.Хронологія подій Болонського процесу

 

Дата Місце Головний зміст події
Квітень 1997 р. Лісабон, Португалі     я Прийняття Конвенції про визнання кваліфікацій з вищої освіти в європейському регіоні
Травень 1998 р. Париж, Франція Прийняття спільної декларації міністрами освіти Великобританії, Німеччини, Італії і Франції
Травень 1999 р. Копенгаген, Данія Публікація звіту "Тенденції у вищій освіті - 1" на замовлення Конфедерації Ради ректорів країн, що входять у Е\].
Червень 1999 р. Болоня, Італія Прийняття спільної декларації європейських міністрів освіти 29 країн
Березень 2001 р. Мальме, шшшшшшшшШшШШШШШШвецШвеція Міжнародний семінар "Транснаціональна освіта", прийняття рекомендацій-швеція(9999((9999(Швеція)
Березень 2001 р. Антверпен, Бельгія Семінар студентів Європи "Втілення в життя Болонської декларації"
Березень 2001 р. Саламанка, Іспанія Конференція європейських закладів і освітніх організацій, прийняття спільного документа
Квітень 2001 р. Брюссель, Бельгі     БельгіяБельгія Зустріч Ради Асоціації європейських університетів, прийняття спільного документа

Читайте також:

  1. A) правові і процесуальні основи судово-медичної експертизи
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. II. Поняття соціального процесу.
  4. IV. План навчального процесу.
  5. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  6. Автоматизація процесу призначення IP-адрес
  7. Адміністративний примус застосовують на основі адміністративно-процесуальних норм.
  8. Активний та пасивний типи адаптаційного процесу.
  9. Альтернативні парадигми організаційного процесу
  10. Аналіз процесу і продуктів діяльності.
  11. Аналіз процесу формування маркетингових комунікацій
  12. Аналіз стану та проблем реалізації Болонського процесу в Україні за ключовими напрямками.




Переглядів: 955

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ключові поняття | Хронологія подій Болонського процесу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.