Тема 1.Університетська освіта в контексті Болонського процесу
Зміст
Львів
Курс лекцій
Освіта
Університетська
Університет банківської справи
Львівський інститут банківської справи
Кафедра суспільних дисциплін
для студентів напрямів підготовки
6.030508 «Фінанси і кредит», 6.030509 «Облік і аудит»,
6.030502 «Економічна кібернетика»,
6.030505 «Управління персоналом та економіка праці»
Університетська освіта. Курс лекцій для студентів напрямів підготовки: 6.030508 «Фінанси і кредит», 6.030509 «Облік і аудит», 6.030502 «Економічна кібернетика», 6.030505 «Управління персоналом та економіка праці» / Укл. З. В. Гіптерс. – Львів: ЛІБС УБС НБУ, 2012. – 81 с.
Укладач: Гіптерс З. В., кандидат педагогічних наук, доцент.
Рецензенти: Скринник З. Е., доктор філософських наук, професор
Васянович Г. П., доктор педагогічних наук, професор
Розглянуто і схвалено на засіданні кафедри суспільних дисциплін,
протокол № __ від ___________ 2012 р.
Затверджено Науково-методичною радою інституту,
протокол № __ від ___________ 2012 р.
Тема 1.Університетська освіта в контексті Болонського процесу………….. 3–18
Тема 2. Фундаменталізація та індивідуалізація підготовки фахівців
з вищою освітою……………………………………………………………… 18–28
Тема 3. Організація навчального процесу в університеті…………………29–63
Тема 4. Фахова підготовка у вищому навчальному закладі:
вступ до спеціальності…………………………………………………….63–71
Тема 5. Організація виховної роботи в університеті ……………………….71–82
ПЛАН
1. Болонський процес як засіб інтеграції демократизації вищої освіти країн Європи. Документи Болонського процесу
2. 0сновні завдання, принципи та шляхи формування Європейського простору вищої освіти.
3. Адаптація вищої освіти України до вимог Болонського процесу