Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Ключові поняття

Тема 1.Університетська освіта в контексті Болонського процесу

Зміст

Львів

Курс лекцій

Освіта

Університетська

Університет банківської справи

Львівський інститут банківської справи

Кафедра суспільних дисциплін

 

 

для студентів напрямів підготовки

6.030508 «Фінанси і кредит», 6.030509 «Облік і аудит»,

6.030502 «Економічна кібернетика»,

6.030505 «Управління персоналом та економіка праці»

 

Університетська освіта. Курс лекцій для студентів напрямів підготовки: 6.030508 «Фінанси і кредит», 6.030509 «Облік і аудит», 6.030502 «Економічна кібернетика», 6.030505 «Управління персоналом та економіка праці» / Укл. З. В. Гіптерс. – Львів: ЛІБС УБС НБУ, 2012. – 81 с.

Укладач: Гіптерс З. В., кандидат педагогічних наук, доцент.

 

Рецензенти: Скринник З. Е., доктор філософських наук, професор

Васянович Г. П., доктор педагогічних наук, професор

 

 

Розглянуто і схвалено на засіданні кафедри суспільних дисциплін,

протокол № __ від ___________ 2012 р.

 

 

Затверджено Науково-методичною радою інституту,

протокол № __ від ___________ 2012 р.

 

 

Тема 1.Університетська освіта в контексті Болонського процесу………….. 3–18

Тема 2. Фундаменталізація та індивідуалізація підготовки фахівців

з вищою освітою……………………………………………………………… 18–28

Тема 3. Організація навчального процесу в університеті…………………29–63

Тема 4. Фахова підготовка у вищому навчальному закладі:

вступ до спеціальності…………………………………………………….63–71

Тема 5. Організація виховної роботи в університеті ……………………….71–82

ПЛАН

1. Болонський процес як засіб інтеграції демократизації вищої освіти країн Європи. Документи Болонського процесу

2. 0сновні завдання, принципи та шляхи формування Європейського простору вищої освіти.

3. Адаптація вищої освіти України до вимог Болонського процесу

> Болонський процес

> Європейська Кредитно-трансферна Система (ЕСТS)

> Європейська культурна конвенція

> Маgnа Сhartа Universitetum (Велика Хартія Університетів)

> Лісабонська конвенція

> Сорбоннська декларація

> Болонська декларація

> Саламанське звернення

> Празький саміт

> Берлінська конференція

> Кредити EСТS

> Координатори EСТS

> інформаційний пакет

> Двоетапна система вищої освіти

 


Читайте також:

  1. II. Поняття соціального процесу.
  2. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  3. А/. Поняття про судовий процес.
  4. Адміністративний проступок: поняття, ознаки, види.
  5. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  6. Акти застосування юридичних норм: поняття, ознаки, види.
  7. Аналіз ступеня вільності механізму. Наведемо визначення механізму, враховуючи нові поняття.
  8. АРХІВНЕ ОПИСУВАННЯ: ПОНЯТТЯ, ВИДИ, ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ
  9. Аудиторські докази: поняття та процедури отримання
  10. Базове поняття земле оціночної діяльності.
  11. Базові (ключові) цінності.
  12. Базові поняття




Переглядів: 636

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Навчальні методи | Головні складові Болонського процесу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.