Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вищих навчальних закладів

КИЇВ – 1998


– 7 –

ББК 79.3я73

Архівознавство:Підручник для студентів вищих навчальних закладів України / Редкол.: Я.С.Калакура (гол. ред.) та ін. – К., 1998. – 316 с.

У підручнику висвітлено сучасні проблеми архівознавства як наукової системи і навчальної дисципліни. Головну увагу зосереджено на вузлових питаннях історії архівної справи, на формуванні системи її установ, організації Національного архівного фонду України, класифікації документів, експертизи їхньої цінності. Значне місце відведено комплектуванню архівів, оптимізації зберігання та використання документів, застосуванню сучасних інформаційних технологій в архівній справі, науково-дослідній роботі.

Розрахований на студентів історичних, культурологічних, правничих, філологічних та інших спеціальностей вищих навчальних закладів.

Редколегія:

Я.С. Калакура (головний редактор),

В.П. Ляхоцький (заступник головного редактора), Г.В. Боряк,

Л.А. Дубровіна, І.Б. Матяш, Р.Я. Пиріг

Автори:

Я.С. Калакура (керівник), Г.В. Боряк, Л.А. Дубровіна, К.І. Климова,

В.П. Ляхоцький (заступник керівника), І.Б. Матяш, К.Є. Новохатський,

Г.В. Папакін, Р.Я. Пиріг, К.Т. Селіверстова, З.О. Сендик,

К. Шурубура, М. Г. Щербак

Рецензенти: П.С. Сохань, член-кореспондент НАН України, доктор історичних наук, професор,

Заслужений діяч науки і техніки України М.Я. Варшавчик, доктор історичних наук, професор, заслужений діяч науки і

Техніки України

Літературний редактор С. А. Нілова ІSВN 966-7250-12-1

© Український державний науково-дослідний інститут архівної справи та документознавства, 1998

© Автори розділів, 1998


– 8 –


Читайте також:

  1. Види навчальних занять.
  2. Види обліку і форми перевірки навчальних досягнень учнів
  3. Визначення потреби у підготовці персоналу, цілей навчання, розробка навчальних планів і програм
  4. Визначення та планування навчальних, оздоровчих і виховних задач
  5. Вимоги до опалення, вентиляції та кондиціонування повітря виробничих, навчальних та побутових приміщень.
  6. Вищих навчальних закладів
  7. Диференціали вищих порядків.
  8. З «Записки про Берлінську нараду від 6 лютого 1918 р.» вищих урядовців Німеччини і Австро-Угорщини щодо переговорів у Бресті-Литовському
  9. Загальна характеристика вищих рослин.
  10. Загальна характеристика професійної діяльності психолога у спорті вищих досягнень.
  11. Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів




Переглядів: 652

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Старіння документів ............................................................................................. 160 | ПЕРЕДМОВА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.