Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вищих навчальних закладів

Вариант Исходные данные
Е1, В RB1,Ом Е2, В RB2, Ом RЛ1, Ом RЛ2, Ом RН1, Ом RН2, Ом
1,5 0,5

1. Составляем принципиальную электрическую схему описанной электрической цепи.

Рисунок 1 – Принципиальная электрическая схема цепи: G1, G2 – генераторы постоянного тока; ЛЭП1 , ЛЭП2 – линии электропередачи; ЕL1, ЕL2 –электроосветительные устройства (нагрузка); S1 , S2 – выключатели; РА1, РА2 – амперметры; РV1…РV3 – вольтметры.
PV1
+
ЛЭП1
ЛЭП 1
G1
+
G2
S1
 
ЕL1
PV2
S2
 
ЕL2
PV3
ЛЭП2
ЛЭП2
PA1
PA2

 


2. Составляем расчётную схему электрической цепи.

Рисунок 2 – Расчётная схема электрической цепи: Е1, Е2 – э.д.с., развиваемые генераторами; Rв1,Rв2 – внутренние сопротивления генераторов; Rл1,Rл2 – сопротивления линий электропередачи; Rн1,Rн2 – сопротивления нагрузок (осветительных устройств); I1 – сила тока первого генератора; I2 – сила тока второго генератора; I3 – сила тока в первой линии электропередачи; I4 – сила тока первой нагрузки; I5 – сила тока во второй линии электропередачи (второй нагрузки); Uв1,Uв2 – падения напряжения в генераторах; U1 – напряжение на зажимах генераторов; Uл1 ,Uл2 – падения напряжения в линиях электропередачи; U2 – напряжение на зажимах первой нагрузки; U3 – напряжение на зажимах второй нагрузки.
I1
Rл1
Rн1
Е2
Rв2
Uв2
U1
Uл1
U2
Е1
Rв1
Uв1
I2
I3
Rн2
Rл2
Uл2
U3
I4
I5

 

 


3. Выполняем расчет электрической цепи:

– заменяем сопротивления линий и нагрузок одним эквивалентным сопротивлением RЭ:

Ю.В.ВІЗНИЦЯ

І.В.ГРАБОВЕЦЬ

Л.В.КАЛАШНИКОВА

Л.С.ЧЕРНОУС

СОЦІОЛОГІЯ

Навчально-методичний посібник для студентів

вищих навчальних закладів

Кривий Ріг


УДК

ББК

В

 

  Візниця Ю.В., Грабовець І. В., Калашникова Л. В., Черноус Л.С. Соціологія: Навчально-методичний посібник для студентів вищих навчальних закладів. – Кривий Ріг: Видавничий дім, 2013. – 267с. ISBN

 

 

Навчально-методичний посібник містить найбільш важливі категорії та поняття, знання яких є необхідним для успішного засвоєння студентами змісту соціології як науки про суспільство і одночасно навчальної дисципліни.

У посібнику представлено програму вивчення курсу, практичні завдання, плани самостійної роботи, подано тези до лекцій з основних тем, методичні рекомендації до написання рефератів і доповідей, пропонується тест для самостійної перевірки знань з дисципліни. Посібник рекомендується студентам, викладачам, фахівцям у галузі соціології та суспільствознавства.

 

Автори-укладачі:

Ю.В.Візниця, кандидат соціологічних наук, доцент;

І. В. Грабовець, кандидат соціологічних наук, доцент;

Л. В. Кучерявенко, кандидат соціологічних наук, доцент;

Л.С. Черноус,кандидат соціологічних наук.

 

Рецензенти:

Лобанова А.С.,доктор соціологічних наук, професор, завідувач кафедри соціології та економіки КПІ ДВНЗ КНУ;

,кандидат

Рекомендовано до друку кафедрою соціології та економіки КПІ ДВНЗ КНУ

Протокол № 1 від 30 серпня 2013 року

вченою радою КДПУ

 


Зміст

Загальна характеристика курсу. 4

Цілі і завдання курсу. 5

Структура залікового кредиту дисципліни. 6

Програма навчальної дисципліни “Соціологія”. 8

Теми і зміст семінарських занять. .17

Основні вимоги до знань, умінь та навичок студентів. 32

Оцінка знань студентів за рейтинговою системою контролю.. 33

Конспект лекцій. 34

Змістовий модуль 1. Загальнотеоретичні положення соціології як науки. 34

Тема 1. Соціологія як наука про суспільство …………….......................................................34

Тема 2. Історія розвитку соціальної думки …………………………………………………..42

Тема 3. Сучасні напрямки теоретизування в соціології ……………………………………65

Тема 4. Історія розвитку соціальної думки в Україні………………………………………..74

Тема 5. Суспільство як соціальна система……………………………………………………91

Тема 6. Соціальна структура суспільства. Теорії соціальної стратифікації………………..96

Тема 7. Особистість у системі суспільних відносин……………………………………..…105

Тема 8. Методологія і методика проведення соціологічного дослідження……………….117

Змістовий модуль 2. Спеціальні та галузеві соціологічні теорії 130

Тема 9. Соціологія освіти ……………………………………………..................................130

Тема 10. Соціологія культури ……………......................................................................145

Тема 11. Соціологія молоді …………………………………………………………………..155

Тема 12. Соціологія сім’ї ……………………………..........................................................164

Тема 13. Соціологія міста …………………………………………………………………..178

Тема 14. Соціологія праці та управління. Соціологія економіки .........................................188

Тема 15. Соціологія девіантної поведінки…………………………………………………..197

Тема 16. Соціологія вільного часу …………………………………………………………..212

Тема 17. Соціологія громадської думки……………………………………………………..220

Допоміжні та довідкові матеріали. 232

Контрольні питання для самоперевірки. 236

Зразок контрольної роботи з курсу. 243

Основна література. 251

Додаткова література…………………………………………………………………….……252



Читайте також:

  1. Види навчальних занять.
  2. Види обліку і форми перевірки навчальних досягнень учнів
  3. Визначення потреби у підготовці персоналу, цілей навчання, розробка навчальних планів і програм
  4. Визначення та планування навчальних, оздоровчих і виховних задач
  5. Вимоги до опалення, вентиляції та кондиціонування повітря виробничих, навчальних та побутових приміщень.
  6. Вищих навчальних закладів
  7. Диференціали вищих порядків.
  8. З «Записки про Берлінську нараду від 6 лютого 1918 р.» вищих урядовців Німеччини і Австро-Угорщини щодо переговорів у Бресті-Литовському
  9. Загальна характеристика вищих рослин.
  10. Загальна характеристика професійної діяльності психолога у спорті вищих досягнень.
  11. Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів




Переглядів: 669

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
History of language as a science. | Тема 4. Історія розвитку соціальної думки в Україні

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.