МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Вищих навчальних закладів
1. Составляем принципиальную электрическую схему описанной электрической цепи.
2. Составляем расчётную схему электрической цепи.
3. Выполняем расчет электрической цепи: – заменяем сопротивления линий и нагрузок одним эквивалентным сопротивлением RЭ: … Ю.В.ВІЗНИЦЯ І.В.ГРАБОВЕЦЬ Л.В.КАЛАШНИКОВА Л.С.ЧЕРНОУС СОЦІОЛОГІЯ Навчально-методичний посібник для студентів вищих навчальних закладів Кривий Ріг УДК ББК В
Навчально-методичний посібник містить найбільш важливі категорії та поняття, знання яких є необхідним для успішного засвоєння студентами змісту соціології як науки про суспільство і одночасно навчальної дисципліни. У посібнику представлено програму вивчення курсу, практичні завдання, плани самостійної роботи, подано тези до лекцій з основних тем, методичні рекомендації до написання рефератів і доповідей, пропонується тест для самостійної перевірки знань з дисципліни. Посібник рекомендується студентам, викладачам, фахівцям у галузі соціології та суспільствознавства.
Автори-укладачі: Ю.В.Візниця, кандидат соціологічних наук, доцент; І. В. Грабовець, кандидат соціологічних наук, доцент; Л. В. Кучерявенко, кандидат соціологічних наук, доцент; Л.С. Черноус,кандидат соціологічних наук.
Рецензенти: Лобанова А.С.,доктор соціологічних наук, професор, завідувач кафедри соціології та економіки КПІ ДВНЗ КНУ; ,кандидат Рекомендовано до друку кафедрою соціології та економіки КПІ ДВНЗ КНУ Протокол № 1 від 30 серпня 2013 року вченою радою КДПУ
Зміст Загальна характеристика курсу. 4 Цілі і завдання курсу. 5 Структура залікового кредиту дисципліни. 6 Програма навчальної дисципліни “Соціологія”. 8 Теми і зміст семінарських занять. .17 Основні вимоги до знань, умінь та навичок студентів. 32 Оцінка знань студентів за рейтинговою системою контролю.. 33 Конспект лекцій. 34 Змістовий модуль 1. Загальнотеоретичні положення соціології як науки. 34 Тема 1. Соціологія як наука про суспільство …………….......................................................34 Тема 2. Історія розвитку соціальної думки …………………………………………………..42 Тема 3. Сучасні напрямки теоретизування в соціології ……………………………………65 Тема 4. Історія розвитку соціальної думки в Україні………………………………………..74 Тема 5. Суспільство як соціальна система……………………………………………………91 Тема 6. Соціальна структура суспільства. Теорії соціальної стратифікації………………..96 Тема 7. Особистість у системі суспільних відносин……………………………………..…105 Тема 8. Методологія і методика проведення соціологічного дослідження……………….117 Змістовий модуль 2. Спеціальні та галузеві соціологічні теорії 130 Тема 9. Соціологія освіти ……………………………………………..................................130 Тема 10. Соціологія культури ……………......................................................................145 Тема 11. Соціологія молоді …………………………………………………………………..155 Тема 12. Соціологія сім’ї ……………………………..........................................................164 Тема 13. Соціологія міста …………………………………………………………………..178 Тема 14. Соціологія праці та управління. Соціологія економіки .........................................188 Тема 15. Соціологія девіантної поведінки…………………………………………………..197 Тема 16. Соціологія вільного часу …………………………………………………………..212 Тема 17. Соціологія громадської думки……………………………………………………..220 Допоміжні та довідкові матеріали. 232 Контрольні питання для самоперевірки. 236 Зразок контрольної роботи з курсу. 243 Основна література. 251 Додаткова література…………………………………………………………………….……252 Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|