МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Семінарське заняття №1Поняття, особливості та історія становлення міжнародного права. Суб’єкти міжнародного права. Правонаступництво держав в міжнародному праві. Дане семінарське заняття спрямоване на вивчення та закріплення знань стосовно поняття, особливостей міжнародного права та основних суб’єктів міжнародного права, їх правосуб’єктність, висловлення думки студентів щодо існування багатоманітності суб’єктів в міжнародному праві. Крім того, робота повинна полягати в розумінні сутності важливих інститутів міжнародного права – інституту визнання та правонаступництва в міжнародному праві. Від студента вимагається необхідність висловлювати власну точку зору стосовно всіх існуючих проблем, з якими стикаються дані інститути в сучасному світі, яким чином проблеми даних інститутів можуть впливати на формування міжнародної співпраці між державами.
Ключові терміни та поняття: міжнародне право, міжнародне приватне право, предмет міжнародного права, риси міжнародного права, правосуб’єктність в міжнародному праві, поняття та складові елементи правосуб’єктності, поняття» суб’єкта» міжнародного права, види суб’єктів міжнародного права, держава як основний суб’єкт, міжнародні організації, «condominia» як суб’єкт міжнародного права, квазі-субєкти міжнародного права, поняття та особливості інституту визнання в міжнародному праві, види визнання, поняття інституту правонаступництва, форми визнання, види визнання, способи визнання, визнання уряду, правонаступництво, види правонаступництва, розпад держави, об’єднання держави, деколонізація, континуїтет. Теоретична складова (до 55 хв.) План 1. Поняття та основні риси міжнародного права. Історія становлення міжнародного права. 2. Поняття, проблеми та перспективи розвитку міжнародної правосуб’єктності. 3. Поняття та види суб’єктів міжнародного права. 4. Держави, державо подібні утворення, нації, що борються за самовизначення як суб’єкти міжнародного права. Їх правосуб’єктність. 5. Інститут визнання в міжнародному праві. Проблеми інституту визнання в міжнародному праві. Види, форми і способи визнання держав. 6. Правонаступництво держав, його міжнародно-правове регулювання Види і підстави правонаступництва. 7. Правонаступництво України в зв'язку з припиненням існування СРСР.
Практична складова (до 25 хв) Читайте також:
|
||||||||
|