МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Теорії міжнародної торгівлі . Сучасні теорії міжнародної торгівліТеорії міжнародної торгівлі. Перевірка теорії Гекшера-Оліна. Парадокс Леонт’єва Американський економіст Василь Леонт’єв розробив спеціальні таблиці витрат на випуск продукції, що базувались на статистичній інформації США за 1947 р. Леонт’єв проаналізував висновок Гекшера-Олліна про те, що країни експортують товари у виробництві яких, використовують надлишкові фактори виробництва. В економіці США більшою мірою був капіталом, тому США повинен експортувати на капіталомісткі товари. Проте на практиці США експортують праценасичену продукцію, а імпортують капіталонасичену. Пояснення парадоксу Леонт’єва: ü асиметричність попиту – ситуація, коли структура попиту торгівельних партнерів є настільки різною, що в стосунках між ними теорема не спрацьовує; ü мінливість факторомісткості товарів в залежності від цін на них; ü вплив зовнішньо-торгівельної політики країни (зокрема, в США уряд постійно займається захистом своєї робочої сили, тому обмежує імпорт праце містких товарів); ü різний рівень кваліфікації працівників та технологій у країнах: негомогенні фактори; ü значна роль природних ресурсів – багато товарів, які Леонт’єв класифікував як капіталомісткі насправді виявились ресурсномісткими.
v Теорія конкурентних переваг Партера Основні положення: 1. чотирма головними детермінантами країни є конкуренція, умови попиту, споріднені та обслуговуючі галузі, стратегії фірми; 2. теорія показує взаємодію 4-х детермінантів від яких залежить конкурентоспроможність на іноземному ринку; 3. детермінанти діють як зі знаком «+» так і зі знаком «-»; 4. детермінанти національної конкурентоспроможності представляють собою комплексну систему, яка перебуває у стані розвитку і постійно впливають одна на одну; 5. підтримка конкурентоспроможності в галузі на високому рівні є результатом взаємодії переваг одночасно у декількох сферах, що визначає середовище, яке неможливо відтворити. v Теорія життєвого циклу Більшість нових виробів спочатку створюються в країнах,де вони були розроблені. Протягом життєвого циклу товару, який складається з 4-х етапів. Виробництво прямує до більшої капіталомісткості і в наслідок цього переміщається до іншої країни. Дана теорія стверджує: якщо наукове дослідження та наукова розробка перестануть бути вирішальним фактором, то виробництво переміститься в країни, які мають порівняльну перевагу в ін. сфері. v Теорія подібності країн За цією теорією значна частка обсягу міжнародної торгівлі нині припадає на торгівлю виробами між промисловими країнами тому, що у них є подібні сегменти ринку. Тобто ця теорія пояснює міжнародну торгівлю не з боку пропозиції товарів, а з боку попиту. Торгувати 2 країни будуть тими товарами, якість яких є однакова. Чим більше людей в країні мають однакові доходи, тим вищий рівень торгівлі.
Читайте також:
|
||||||||
|