МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Слухання музикиУчитель. Послухайте «Скерцо» із Сюїти № 2 Й. С. Баха та дайте відповідь на запитання · Які настрої та почуття ви помітили у творі Й. С. Баха? Слухання «Скерцо» із Сюїти № 2 Й. С. Баха в інструментальному виконанні · У виконанні якого інструмента прозвучало «Скерцо» із Сюїти № 2 Й. С. Баха? Сприйняття творів мистецтва Учні розглядають репродукцію картини Е. Мане «Флейтист», аналізують зображене, розповідають про свої враження від побаченого, порівнюють живописний твір Е. Мане із музичними творами Й. С. Баха, прослуханими на уроці. · Опишіть роль флейти і струннго супроводу в музиці. Слухання музики Учитель. Послухайте «Скерцо» із Сюїти № 2 Й. С. Баха у вокальному виконанні і дайте відповідь на запитання. · Чи можна назвати його обробкою «Скерцо» Й. С. Баха? Слухання «Жарту» із Сюїти № 2 Й. С. Баха у вокальному виконанні · Опишіть характер звучання вокального твору і порівняйте його з інструментальним · Який варіант виконання твору сучасніший і чому? Розповідь учителя — Якщо на попередніх уроках ми характеризували музику Баха як величну, глибоку, урочисту, серйозну, драматичну, то тепер ми можемо додати, що вона може бути і танцювальною, жартівливою, радісною, світлою. Якщо у бахівські часи скерцо було частиною сюїти, то пізніше композитори стали використовувати скерцо як самостійний твір з різноманітним, навіть драматичним змістом. М. Лисенко вперше в українській музиці звернувся до інструментальних жанрів. Серед його кращих творів — «Героїчне скерцо». У галузі фортепіанної музики композитор мав великі досягнення. Джерелом для його творчості були пісні, мелодії, мотиви з скарбниці народного музичного мистецтва. Лисенко поставив українську фортепіанну музику на шлях про-фесіоналізму, виніс її на широку концертну естраду, дав масовому слухачеві. Висока майстерність, добра піаністична звучність і зручність для виконання — риси, типові для багатьох творів композитора. Особливою популярністю поміж інших творів користуються «Героїчне скерцо», що увійшло у золотий фонд вітчизняної форте-піанної літератури. Слухання музики Учитель. Послухайте «Героїчне скерцо» М. Лисенка та дайте відповідь на запитання, т Який настрій ви відчули у цьому творі? Слухання «Героїчного скерцо» М. Лисенка · Що може поріднювати давню класичну німецьку музику та українську музику? Читайте також:
|
||||||||
|