Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вокально-хорова робота

Учитель. Усі ми зростали під мамині колискові. А потім самі навчалися співати про маму. Кожен про свою і про всіх матерів на світі, бо ж материнство, святе і прекрасне, в усі віки було оспіване та увічнене митцями.

Вивчена та виразно і натхненно виконана нами пісня О. Антоняка на слова А. Орел «Мамині руки» долучить нас до цієї святої та невичерпної теми в мистецтві, т Послухайте пісню О. Антоняка «Мамині руки» і скажіть, як її треба співати.

Слухання пісні О. Антоняка «Мамині руки»

Розспівування

Робота над піснею О. Антоняка «Мамині руки» (виконання має бути виразним, натхненним, з повагою і любов'ю до матері)

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

Підбиття підсумків уроку

Учитель. Скільки фарб має музика! Навіть у межах одного жанру ми можемо відчути різні настрої, контрастні характери, образи.

Експрес-тестування

1. Сюїта — це:

а) невеликий музичний твір імпровізаційного складу;

б) твір для виконання хором;

в) інструментальний твір, що складається з кількох кон-трастних частин, частіше танцювального типу, об'єднаних спільним задумом.

2. «Скерцо» Й. С. Баха звучить:

а) траурно, трагічно;

б) жартівливо, грайливо;

в) маршово.

Інтерактивна вправа «Мікрофон»

Продовжте речення:

· «Виявляється, що...»;

· «Сьогодні я дізнався...»;

· «Найцікавіше — це те, що...».

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Слухати музику Й. С. Баха за власним вибором.

Учні виходять із класу під музичний супровід (Й. С. Бах «Скерцо»)

УРОК № 22 ЕТЮД

Мета уроку:

Навчальна: із метою глибшого сприйняття життєвих явищ розкрити перед учнями світ музичних образів у творах різних жанрів та компо-зиторів; закріпити розуміння учнями понять етюд, віртуоз, їх харак-терних особливостей;

Розвивальна: розвивати образно-асоціативне мислення учнів, особисті естетичні уподобання, вокально-хорові навички;

Виховна: прищеплювати учням естетичний смак.

Музичний матеріал: етюд «Кампанелла», етюд № 5 «Полювання» Ф. Ліста; 11-й етюд із сюїти «11 етюдів у формі старовинних танців» В. Косенка, «Мамині руки» О. Антоняка.

Наочні посібники: нотна хрестоматія; портрети Ф. Ліста, В. Косенка.

Обладнання:ТЗН, фонохрестоматія.

Тип уроку: комбінований урок.

ХІД УРОКУ

Учні входять до класу під музичний супровід (етюд «Кампанелла» Ф. Ліста).

ВСТУПНА ЧАСТИНА

Організаційний момент

Повідомлення теми, мети, завдань уроку

(теми семестру та уроку написані на дошці)


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. IV. Практична робота.
  3. VI. Домашня робота.
  4. VI. Практична робота .
  5. VI. Практична робота .
  6. VI. Практична робота.
  7. VI. Практична робота.
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 615

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Слухання музики | Мотивація навчальної діяльності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.