Учитель. Кожна епоха народжує нові танці. «Тільки мелодія робить музику вічною»,— сказав відомий український композитор В. Сильвестров. І, здається, ми сьогодні в цьому переконались: саме мелодії український народних пісень об'єднали старовинні танці давніх епох, а творчість композитора — і нас з вами, слухачів.
Бліцопитування
· Які старовинні танці було покладено в основу «Української сюїті» М. Лисенка?
· Мелодії яких пісень ми почули в різних частинах цієї сюїті?
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Складіть невеличку добірку із творів різних видів мистецтва, присвячених темі «Танець».
Учні виходять із класу під музичний супровід («Веселка» Н. Май).
УРОК № 27 ПЕРЕВІР СЕБЕ!
Мета уроку :
Навчальна:попередньо узагальнити опанування учнями матеріалу теми «Жанри камерно-інструментальної музики»; поглибити знання учнів на основі варіативного матеріалу навчальної програми;
Розвивальна:розвивати вміння учнів знаходити причинно-наслідкові зв'язки, творчі якості особистості;
Виховна: стимулювати прагнення учнів досягти найкращого результату, прищеплювати вміння злагоджено працювати в команді, зацікавленість творами музичного мистецтва, класичною та народною музичною спадщиною.
Музичний матеріал: твори, які слухали впродовж першої частини семестру, та пісні, які вивчали впродовж першої частини семестру.
Наочні посібники: нотна хрестоматія; тестові завдання; картки для ділової гри «Музичний аукціон».
Обладнання: ТЗН, фонохрестоматія.
Тип уроку: узагальнення знань, умінь та навичок.
ХІД УРОКУ
Учні входять до класу під музичний супровід (Й. С. Бах «Скерцо»),
ВСТУПНА ЧАСТИНА
Організаційний момент Повідомлення теми, мети, завдань уроку
(теми семестру та уроку написані на дошці)
Мотивація навчальної діяльності
Учитель. Сьогодні у нас підсумковий урок, на якому ви виконуватимете тестові завдання та пограєте в ділову гру «Музичний аукціон».
ОСНОВНА ЧАСТИНА
Виконання тестів за темою «Жанри камерно-інструментальної музики»