Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Слухання музики

Слухання фрагментів «Українськоїсюїти» М. Лисенка

Вокально-хорова робота

Розспівування

Продовження роботи над піснею «Веселка» Н. Май

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

Підбиття підсумків уроку

Учитель. Кожна епоха народжує нові танці. «Тільки мелодія робить музику вічною»,— сказав відомий український композитор В. Сильвестров. І, здається, ми сьогодні в цьому переконались: саме мелодії український народних пісень об'єднали старовинні танці давніх епох, а творчість композитора — і нас з вами, слухачів.

Бліцопитування

· Які старовинні танці було покладено в основу «Української сюїті» М. Лисенка?

· Мелодії яких пісень ми почули в різних частинах цієї сюїті?

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Складіть невеличку добірку із творів різних видів мистецтва, присвячених темі «Танець».

Учні виходять із класу під музичний супровід («Веселка» Н. Май).

УРОК № 27 ПЕРЕВІР СЕБЕ!

Мета уроку :

Навчальна:попередньо узагальнити опанування учнями матеріалу теми «Жанри камерно-інструментальної музики»; поглибити знання учнів на основі варіативного матеріалу навчальної програми;

Розвивальна:розвивати вміння учнів знаходити причинно-наслідкові зв'язки, творчі якості особистості;

Виховна: стимулювати прагнення учнів досягти найкращого результату, прищеплювати вміння злагоджено працювати в команді, зацікавленість творами музичного мистецтва, класичною та народною музичною спадщиною.

Музичний матеріал: твори, які слухали впродовж першої частини семестру, та пісні, які вивчали впродовж першої частини семестру.

Наочні посібники: нотна хрестоматія; тестові завдання; картки для ділової гри «Музичний аукціон».

Обладнання: ТЗН, фонохрестоматія.

Тип уроку: узагальнення знань, умінь та навичок.

ХІД УРОКУ

Учні входять до класу під музичний супровід (Й. С. Бах «Скерцо»),

ВСТУПНА ЧАСТИНА

Організаційний момент Повідомлення теми, мети, завдань уроку

(теми семестру та уроку написані на дошці)

Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні у нас підсумковий урок, на якому ви виконуватимете тестові завдання та пограєте в ділову гру «Музичний аукціон».

ОСНОВНА ЧАСТИНА

Виконання тестів за темою «Жанри камерно-інструментальної музики»


Читайте також:

  1. ВИДИ ТА ТЕХНІКИ СЛУХАННЯ І ЙОГО РОЛЬ У МІЖОСОБИСТІСНОМУ СПІЛКУВАННІ
  2. Витоки сучасної української музики. Українська музика масових жанрів
  3. Вплив музики на життя людини.
  4. Додавання в слайд музики і звукових ефектів
  5. Організація навчання дидактичного слухання (аудіювання) і розуміння мовлення
  6. Парламентські слухання з питань молодіжної політики
  7. Проведення мною уроку музики у 1-В класі
  8. Розвиток архітектури, живопису, художніх ремесел, музики.
  9. Слухання Бенджамін Бріттен, «Путівник по оркестру для молоді».
  10. Слухання Василь Барвінський, квартет для двох скрипок, альта і віолончелі.
  11. Слухання Вольфганг Амадей Моцарт, опера «Чарівна флейта», арія Цариці Ночі, дует Папагено і Папагени.
  12. Слухання музики




Переглядів: 837

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розповідь учителя | Варіант № 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.