Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Варіант № 1

Оберіть правильну відповідь (кожна правильна відповідь — 0,5 бала)

1. Пісню «Веселка» Н. Май слід виконувати:

а) урочисто; б) суворо; в) радісно.

2. Позначте правильне твердження:

а) сюїта складається з кількох частин;

б) сюїта є одночастинним твором.

3. «Жарт» — це:

а) скерцо; б) рондо; в) танець.

4. Основний принцип варіації — це:

а) використання різних музичних тем;

б) зміна засобів музичної виразності;

в) використання різних музичних образів.

Дайте стислу відповідь (кожна правильна відповідь — 2 бали)

Ноктюрн — це...

Скерцо — це...

Дайте обґрунтовану та змістовну відповідь (кожна правильна відповідь — 3 бали)

Схарактеризуйте засоби музичної виразності рапсодіі.

Що ви знаєте про камерно-інструментальні жанри?

Варіант № 2

Оберіть правильну відповідь (кожна правильна відповідь — 0,5 бала)

1. Пісню «Краплини мрії» М. Рожка слід виконувати:

а) піднесено; б) сумно; в) рішуче.

2. Скерцо із Сюїти № 2 Й. С. Баха мають назву:

а) жарт; б) алеманда; в) менует.

3. Рапсодія належить до:

а) жанрів камерно-інструментальної музики;

б) жанрів камерно-вокальної музики.

4. «Рондо в турецькому стилі» В. А. Моцарта — частина:

а) варіацій; б) сюїти; в) сонати.

Дайте стислу відповідь (кожна правильна відповідь — 2 бали)

Етюд — це...

Варіації — це...

Дайте обґрунтовану та змістовну відповідь (кожна правильна відповідь — 3 бали)

Що ви знаєте про камерно-інструментальні жанри?

Схарактеризуйте засоби музичної виразності ноктюрна.

Ділова гра «Музичний аукціон»

І етап

Методичний коментар. Клас об'єднується у дві групи. Учитель показує картку з музичним терміном. Кожна група, щоб викупити картку, має «зробити ставку» — дати визначення поняттю, навести музичні приклади. Яка група назве більше характеристик — та й отримає нотки у винагороду. А та команда, яка матиме більше ноток,— переможе.

Слова для карток

Ноктюрн Етюд Варіація
Соната Сюїта Рондо
II етап Методичний коментар. Звучить музика, учні мають відгадати назву цього музичного твору, назвати його автора, схарактеризу­вати засоби музичної виразності твору. Яка команда назве більше характеристик — та отримає нотки у винагороду. А та команда, яка матиме більше ноток,— переможе. Твори для аналізування
Й. С. Бах «Скерцо» із сюїти № 2 С. Рахманінов «Прелюдія» Л. ван Бетховен «Соната № 14»
  М. Лисенко «Елегія»   Е. Ґріґ «Ноктюрн» М. Лисенко «Українська сюїта у формі старовинних танців»
В. А. Моцарт «Рондо в турецькому стилі» Ф. Ліст «Угорська рапсодія № 2 »   Ф. Ліст. Етюд «Кампанелла»

 

У кожній команді обирають кількох солістів, які мають виконати пісню за власним вибором та вибором учителя. Решта учасників — підспівує. Яка команда виконуватиме пісню більш правильно та злагоджено — та й отримає нотки у винагороду. А та команда, яка матиме більше ноток,— переможе.


Читайте також:

  1. II варіант
  2. VI етап. Аналіз варіантів зміни цін конкурентами.
  3. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  4. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  5. Альтернативні варіанти виробництва при повній зайнятості ресурсів
  6. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  7. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  8. Варіант
  9. Варіант
  10. Варіант
  11. Варіант
  12. Варіант




Переглядів: 842

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Слухання музики | ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.