Учні виходять із класу під музичний супровід («Веселка» Н. Май).
Тема 4. Жанри симфонічної музики
УРОК № 28 СИМФОНІЯ
Мета уроку :
Навчальна: ознайомити учнів із поняттям симфонія; вчити обґрунтовувати власне розуміння специфіки змісту творів музичного мистецтва, використовувати набуті предметні компетенції у процесі творчої самореалізації; розширювати уявлення учнів про музичні жанри, про значення взаємодії різних видів мистецтва;
Розвивальна: розвивати вміння учнів висловлювати враження від творів музичного мистецтва, аналізувати їх;
Музичний матеріал: перша частина та фінал симфонії № 45 «Прощальна» Ф. Й. Гайдна, «Добрий маг» О. Шпака.
Літературний матеріал: вірш «Симфонія» М. Драй-Хмари.
Наочні посібники: нотна хрестоматія; портрет Ф. Й. Гайдна; кросворд; схеми.
Обладнання:ТЗН, фонохрестоматія.
Тип уроку: комбінований урок.
ХІД УРОКУ
Учні входять до класу під музичний супровід («Добрий маг» 0. Шпака).
ВСТУПНА ЧАСТИНА
Організаційний момент Повідомлення теми, мети, завдань уроку(теми семестру та уроку написані на дошці)
Мотивація навчальної діяльності
Учитель. Як композиторові передати душевний світ людини з усіма його складнощами — суперечливими почуттями, думками, що безперервно змінюють одна одну? Яку форму обрати композиторові для відображення цього світу, на яких думках і почуттях зосередитися?