Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ТЕМА 9-10 «МОЖЛИВІ ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КРИЗИ»

Мета– визначити шляхи впливу людського суспільства на навколишнє природне середовище; охарактеризувати джерела екологічної кризи та її вплив на біосферу; визначити можливі шляхи подолання екологічної кризи; розвивати вміння знаходити взаємозв’язки між діями й наслідками; виховувати бережливе ставлення до природи.

Ключові слова та поняття:біосфера, людина, забруднення, антропогені чинники, екологічна криза, джерела екологічної кризи, охорона навколишнього середовища.

Студент повинен знати: вплив антропогенних факторів на навколишнє середовище, значення озонового шару для живих організмів, сутність поняття «екологічна криза», основні екологічні проблеми сучасності, шляхи подолання екологічної кризи.

Студент повинен вміти: характеризувати ріст чисельності людства і проблеми, які з ним пов’язані; обґрунтовувати вплив діяльності людини на навколишнє середовище, наслідки цієї діяльності; значення збереження біорізноманіття, охорони природних екосистем для збереження сталого стану біосфері; необхідність застосування альтернативних джерел енергії; аналізувати і оцінювати: глобальні екологічні проблеми та шляхи їх розв’язання; наслідки діяльності людства в біосфері.

 

Питання, які виносяться на самостійне опрацювання:

1. Джерела екологічної кризи.

2. Вплив діяльності людини на біосферу.

3. Шляхи подолання екологічної кризи:

a. Охорона й раціональне використання ґрунтів, водних ресурсів, лісів і зелених насаджень.

б. Проблеми раціонального використання енергоресурсів.

в. Проблеми охорони видового різноманіття рослин і тварин.

 


Читайте також:

  1. II. Відкриття і подолання схоластичного світогляду
  2. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання
  3. Альтернативні шляхи охорони атмосфери
  4. Альтернативні шляхи охорони атмосфери
  5. Альтернативні шляхи охорони атмосфери
  6. Аналіз причин аварійності та шляхи її зниження
  7. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.
  8. Бар’єри стратегічного планування та заходи щодо їх подолання
  9. Бідність і шляхи її подолання.
  10. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть шляхи передачі теплової енергії.
  11. Види та шляхи досягнення стратегій
  12. Вимоги до інтелектуальних систем реального часу та шляхи підвищення їх швидкодії




Переглядів: 829

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні рекомендації | Методичні рекомендації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.