Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ТЕМА 9-10 «МОЖЛИВІ ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КРИЗИ»

Мета– визначити шляхи впливу людського суспільства на навколишнє природне середовище; охарактеризувати джерела екологічної кризи та її вплив на біосферу; визначити можливі шляхи подолання екологічної кризи; розвивати вміння знаходити взаємозв’язки між діями й наслідками; виховувати бережливе ставлення до природи.

Ключові слова та поняття:біосфера, людина, забруднення, антропогені чинники, екологічна криза, джерела екологічної кризи, охорона навколишнього середовища.

Студент повинен знати: вплив антропогенних факторів на навколишнє середовище, значення озонового шару для живих організмів, сутність поняття «екологічна криза», основні екологічні проблеми сучасності, шляхи подолання екологічної кризи.

Студент повинен вміти: характеризувати ріст чисельності людства і проблеми, які з ним пов’язані; обґрунтовувати вплив діяльності людини на навколишнє середовище, наслідки цієї діяльності; значення збереження біорізноманіття, охорони природних екосистем для збереження сталого стану біосфері; необхідність застосування альтернативних джерел енергії; аналізувати і оцінювати: глобальні екологічні проблеми та шляхи їх розв’язання; наслідки діяльності людства в біосфері.

 

Питання, які виносяться на самостійне опрацювання:

1. Джерела екологічної кризи.

2. Вплив діяльності людини на біосферу.

3. Шляхи подолання екологічної кризи:

a. Охорона й раціональне використання ґрунтів, водних ресурсів, лісів і зелених насаджень.

б. Проблеми раціонального використання енергоресурсів.

в. Проблеми охорони видового різноманіття рослин і тварин.

 


Читайте також:

  1. II. Відкриття і подолання схоластичного світогляду
  2. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання
  3. Альтернативні шляхи охорони атмосфери
  4. Альтернативні шляхи охорони атмосфери
  5. Альтернативні шляхи охорони атмосфери
  6. Аналіз причин аварійності та шляхи її зниження
  7. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.
  8. Бар’єри стратегічного планування та заходи щодо їх подолання
  9. Бідність і шляхи її подолання.
  10. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть шляхи передачі теплової енергії.
  11. Види та шляхи досягнення стратегій
  12. Вимоги до інтелектуальних систем реального часу та шляхи підвищення їх швидкодії




Переглядів: 894

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні рекомендації | Методичні рекомендації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.