Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Загальна характеристика

Дія реактиву Несслера (дикалій тетрайодомеркурат(ІІ) у суміші з калій гідроксидом) K2[HgI4] + KOH.

Дія цинктриураніл октаацетату Zn(UO2)3(CH3COO)8.

Іони Натрію з цинктриураніл октаацеацетатом у нейтральних або ацетатнокислих розчинах утворюють жовтий кристалічний осад натрійцинктриураніл нонаацетат-вода(1:9).

NaCl + Zn(UO2)3(CH3COO)8 + CH3COOH + 9H2O → NaZn(UO2)3(CH3COO)9·9H2O↓ + HCl

Na+ + Zn2+ +3UO + 8CH3COO- + CH3COOH + 9H2O → NaZn(UO2)3(CH3COO)9·9H2O↓ + H+

Під мікроскопом кристали NaZn(UO2)3(CH3COO)9·9H2O мають вигляд правильних октаедрів або тетраедрів.

4. Реакція забарвлення полум’я (реакція фармакопейна)

Солі Натрію забарвлюють безбарвне полум’я пальника в жовтий колір.

Реакції амоній-катіона

1. Дія лугів (фармакопейна реакція)

Солі амонію реагують з розчинами NaOH і KOH при нагріванні з виділенням амоніаку.

NH4Cl + NaOH NH3·H2O + NaCl

NH + OH- NH3·H2O

NH3·H2O NH3↑ + H2O

Амоніак можна визначити за запахом або за забарвленням вологого червоного лакмусового папірця в синій колір. Реакція чутлива і специфічна, тому визначенню іонів амонію не заважають інші катіони.

Іони амонію з реактивом Несслера утворюють червоно-бурий або жовто-бурий (при невеликих концентраціях іону амонію) аморфний осад амідного комплексу меркурію(ІІ).

NH4Cl + 2K2[HgI4] + 4KOH → [OHg2NH2]I↓ + 7KI + KCl + 3H2O

NH +4K+ +2[HgI4]2- +4K+ +4OH- → [OHg2NH2]I↓ +7K+ +7I- +K+ +Cl- +3H2O

NH + 2[HgI4]2- + 4OH- → [OHg2NH2]I↓ + 7I- + 3H2O

При малих концентраціях іонів амонію осад не утворюється, але розчин забарвлюється в жовтий колір. Реакцію необхідно проводити в нейтральному або лужному середовищі, в кислому середовищі реагент руйнується з утворенням червоного осаду HgІ2. Ця реакція надзвичайно чутлива.

3. Дія магній оксиду MgO (фармакопейна реакція)

До дослідного розчину додають магній оксид, який реагує з водою з утворюванням магній гідроксиду:

MgO + H2O → Mg(OH)2 → Mg2+ + 2OH-

Mg(OH)2 виділяє амоніак із солей так само, як луги, але не розкладає леткі основи. Крізь розчин продувають повітря, і газ NH3, що виділяється, поглинають розчином хлоридної кислоти. При цьому утворюються іони амонію:

NH3↑ + HCl → NH4Cl

NH3↑ + H+ → NH4+

Для доведення присутності іонів амонію, до розчину, що поглинає амоніак, додають розчин Na3[Co(NО2)6]. Утворюється жовтий осад (NH4)2Na[Co(NО2)6].

2NH4+ + Na+ +[Co(NО2)6]3- → (NH4)2Na[Co(NО2)6]↓

 

2.2 Реакції катіонів II аналітичної групи (Ag+, , Pb2+)

До II аналітичної групи відносяться катіони р-елемента Рb2+ і d-елементів Ag+ і Hg.

Катіони II аналітичної групи утворюють нерозчинні галогеніди (крім аргентум(І) фториду), сульфати, сульфіди, хромати, фосфати, арсеніти, арсенати, гідроксиди та карбонати, що пояснюється високою поляризаційною дією цих катіонів.

Груповим реагентом на II аналітичну групу є розчин 2М хлоридної кислоти HCl, який дозволяє селективно відокремити ці катіони у вигляді осадів відповідних хлоридів. Катіони І, III–VI аналітичних груп при цьому залишаються в розчині. Для катіонів II аналітичної групи характерні реакції комплексоутворення, а для Hg– реакції окиснення-відновлення.

Солі катіонів ІІ аналітичної групи здебільшого безбарвні, але інколи вони мають колір, якщо до їх складу входять забарвлені аніони.


Читайте також:

  1. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  2. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  3. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  4. Ni - загальна кількість періодів, протягом яких діє процентна ставка ri.
  5. Аварії на хімічно-небезпечних об’єктах та характеристика зон хімічного зараження.
  6. Автобіографія. Резюме. Характеристика. Рекомендаційний лист
  7. Автокореляційна характеристика системи
  8. Амплітудно-частотна характеристика, смуга пропускання і загасання
  9. Аплікація як вид образотворчої діяльності дошкільнят, його характеристика.
  10. Архітектура СЕП та характеристика АРМ-1, АРМ-2, АРМ-3
  11. Афіксальні морфеми. Загальна характеристика
  12. Банківська система України і її характеристика




Переглядів: 858

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальна характеристика | Загальна характеристика

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.