МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Методи регулювання економіки
Сучасне ринкове господарство характеризується стійкою участю держави в економічних і соціальних процесах держава залишається головним субєктом регулювання ринкової системи. Держава виконує такі функції –
Державне регулювання економікою – це система заходів законодавчого, виконавчого та контролюючого хаврактеру, що здіснюється правоздатними установами з метою стабілізації соціальної економічної системи. ДРЕ виконує такі завдання –
Субєктом ДРЕ виступають носії, виразники та виконавці господарських інтересів. ОбєктамиДРЕ є явища та умови соц. економічного життя , а саме – економічний цикл, структура господарства, умови нагромадження капіталу, зайнятість, грошовий обіг, ціни, умови конкуренції, зовнішньо економічні звязки. Вищою формою ДРЕ є державне економічне програмування. Програми є звичайні і надзвичайні , звичайні на 5 років, надзвичайні розробляють в критичних ситуаціях ( криза, безробіття, інфляція). Практично в усіх країна здійснюються цільові програми.
Теоритичні основи ДРЕ були закладені англійським економістом Джоном Кейнсом. Його ідея полягала в тому, що ринкова система неспроможна забезпечити стабільність економічного росту та вирішити соціальні проблеми для цього необхідне державне регулювання на макроекономічному рівні. Основне положення Кейнсіанської моделі регулювання є
Але на основі цих порад у 70-ті роки XX ст. не вдалося вирішити проблеми інфляції та зайнятості у 80-ті роки ДРЕ почало здіснювати з неоконсервативних позицій теоретитчний фундамент консерватизму утв. неокласичні та неоліберальні економічні. До їх числа відносять монетаризм, теорі пропозицій, теорія регулювання, теорія державного вибору. Головні принципи неоконсерватизму. 1. ринковий механізм і вільне ціноутворення. – це основні елементи регулювагння мікроекономіки. 2. скорочене пряме державне втручання 3. створення умов, що сприяють конкуренції
В усіх індустріальних розвинутих країнах державне регулювання господарства базується на використання бюджетно податкових та кредитно-грошових важелів, адміністративних інструментів і програмування економіки. Регулюючу систему оподаткування держава переслідує дві цілі – збільшення стабільних податку надходжень і стимулює ділової активності. За допомогою важелів держвпливу на стан господарської конюктури податкові інструменти (скидки, пільги) активно використовувати для стимулювання науково технічного прогресу. Структурних зрушень в економічному піднесення економ.відсталих регіонів. Податкові заходи мають такі ознаки і цілі 1 введення більш рівномірного оподаткування однакових за величину прибутків 2.зменшення податку 3. зниження рівня прогресивного оподаткування 4.збільшення непрямих податків при одночасно зниження прямих 5. ліквідація пільгів Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|