Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Кількісні методи прогнозування

Множинна регресія — пошук рівняння, яке відображає залежність майбутніх обсягів збуту від набору незалежних змінних (наприклад, від витрат на рекламу, рівня цін, кількості про­дажів тощо).
Метод стандартного розподілу ймовірностей (PERT від program evaluation and review). Згідно з цим методом перш за все експертним шляхом визначається значення трьох видів прогнозу збуту:
оптимістичного — 0;
песимістичного — П;
найбільш ймовірного — М.
Далі розраховується очікуване значення прогнозу збуту (Зп)
,
після чого розраховується стандартне відхилення (Св)
.
У відповідності із загальною теорією статистики найбільш вірогідне значення збутового прогнозу (із ймовірністю 95%) знаходитиметься в межах ± 2СВ.
Прогнозування збуту на базі минулого періоду
,
де Зt — обсяги збуту поточного року,
Зt – 1 — обсяги збуту минулого року.
Кореляційний аналіз — визначення статистично значимих чин­ників впливу на обсяги збуту продукції підприємства та міри їх впливу.
Прогнозування на основі частки ринку. Згідно з цим методом майбутні обсяги збуту визначаються виходячи з прогнозу загальних обсягів збуту галузі і запланованої частки ринку підприємства.
Аналіз кінцевого використання. Прогноз базується на аналізі обсягів збуту кінцевої продукції. Метод використовується при прогнозуванні збуту сировини, напівфабрикатів, комплектуючих виробів.
Аналіз часових рядів (рядів динаміки). Прогноз збуту встановлюється виходячи з чотирьох видів коливань:

    • циклічних — тривалість більше року;
    • безсистемних — разові події;
    • періодичних — сезонних;
    • тренди — підйоми і спади збуту як результат фундаментальних причин.

Питання для самоконтролю

  • Дайте маркетингове визначення ринку.
  • Охарактеризуйте сутність потенційного, доступного, кваліфіковано доступного, цільового ринку та ринку проникнення.
  • Дайте визначення місткості ринку.
  • Охарактеризуйте сутність реальної й потенційної місткості ринку.
  • Наведіть та поясніть формулу розрахунку потенційної місткості ринку.
  • Наведіть і поясніть формулу розрахунку реальної місткості ринку.
  • Поясніть сутність ринкового агрегування та сегментування.
  • Поясніть сутність гомо- і гетерогенних ринків.
  • Назвіть основні етапи сегментування ринку в їх логічній послідовності.
  • Охарактеризуйте методи сегментування.
  • Назвіть ознаки сегментування ринку за характерними особливостями продукції.
  • Перелічіть та охарактеризуйте групи ознак сегментування ринку за характерними особливостями поведінки споживачів.
  • Назвіть та охарактеризуйте підходи до вибору сегментаційних ознак.
  • Назвіть критерії відбору цільових ринків підприємства.
  • Охарактеризуйте п’ять типів цільових ринків підприємства.
  • Назвіть вимоги до ефективної методики сегментування.
  • Дайте визначення кон’юнктури ринку.
  • Що охоплює дослідження загальноекономічної кон’юнктури?
  • Що включає система показників кон’юнктури конкретного товарного ринку?
  • Що являє собою прогноз товарного ринку?
  • Які існують вимоги до прогнозу товарного ринку?
  • Що таке прогноз збуту?
  • Від яких двох груп чинників залежить прогноз збуту?
  • Які основні економічні показники використовуються у прогнозуванні збуту?
  • Охарактеризуйте кількісні методи прогнозування збуту.
  • Дайте характеристику некількісних методів прогнозування збуту.

Змістовий модуль ІІ.


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. Аварійне та довгострокове прогнозування хімічної обстановки
  3. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  4. Агрегативна стійкість, коагуляція суспензій. Методи отримання.
  5. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
  6. Адміністративні (прямі) методи регулювання.
  7. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.
  8. Адміністративні методи управління
  9. Адміністративні, економічні й інституційні методи.
  10. Адміністративно-правові (організаційно-адміністративні) методи мотивації
  11. Адміністративно-правові методи забезпечення економічного механізму управління охороною довкілля
  12. Аерометоди




Переглядів: 1121

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Некількісні методи прогнозування збуту | Тема 6. Маркетингові дослідження конкуренції та конкурентів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.