Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Оцінка конкурентів підприємства

Показники Конкуренти
А Б В
Якість продукції      
Доступність продукції      
Технологічна допомога споживачеві      
Торговий персонал      
Сервіс      
Поінформованість споживачів      
     

Оцінки: В — відмінно, Д — добре, З — задовільно, П — погано.
Оцінюючи конкурентів підприємства, слід також розглянути три характеристики їх:

  • частка ринку;
  • міра популярності підприємства (процент споживачів, які без вагання першим називають дане підприємство);
  • «частка серця споживачів» (міра лояльності споживачів — процент тих, які віддають перевагу продукції даного підприємства).

Питання для самоконтролю

  • Дайте визначення конкуренції.
  • Перелічіть функції, які виконує конкуренція в ринкових умовах.
  • Назвіть та охарактеризуйте види конкуренції за родовою ознакою, залежно від міри взаємозамінності продукції, за головними формами прояву, в структурному плані, за територіальним принципом, у відповідності з поведінкою суб’єктів ринку, згідно з об’єктом та станом.
  • Поясніть сутність поняття «недобросовісна конкуренція».
  • Назвіть та охарактеризуйте стратегії конкурентної боротьби за М. Портером.
  • Назвіть та охарактеризуйте стратегії конкурентної боротьби за Ф. Котлером.
  • Перелічіть п’ять головних сил конкурентного середовища та дайте їх визначення.
  • Поясніть сутність методики аналізу конкурентного середовища, яку використовує Антимонопольний комітет Росії.
  • Назвіть значення показників, які визначають тип ринку (високо-, помірно- чи низькоконцентрований).
  • Назвіть та охарактеризуйте типи конкурентних ситуацій.
  • Назвіть та охарактеризуйте існуючі різновиди конкурентів підприємства.
  • Поясніть сутність об’єднаного аналізу галузі та ринку.
  • Що таке стратегічна група підприємств і «своя» стратегічна група?
  • Назвіть можливі цілі підприємств-конкурентів.
  • В чому сутність аналізу сильних і слабких сторін конкурентів?
  • Як аналізується можлива реакція підприємств-конкурентів?

 

 


Читайте також:

  1. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  2. IV група- показники надійності підприємства
  3. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  4. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  5. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  6. А) Капітал підприємства, його кругообіг та обіг.
  7. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  8. Автопідприємства вантажних автомобілів
  9. Адміністративно-правовий статус торговельного підприємства
  10. Активами торговельного підприємства
  11. Активи підприємства, їх кругооборот і оборот
  12. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства




Переглядів: 783

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 6. Маркетингові дослідження конкуренції та конкурентів | Тема 7. Дослідження конкурентоспроможності підприємства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.