Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Принципи корекційно-педагогічної діяльності

Цілі і завдання педагогічного процесу повинні спиратися на основні правила, що ведуть ідеї, основоположні вимоги до діяльності і поведінки, витікаючи із закономірностей педагогічного процесу, тобто на педагогічні принципи. У педагогічній науці принципи - це основа, першооснова, в них відбиваються вимоги до організації педагогічної діяльності (у тому числі і до коректувально-педагогічної), визначаються її напрями, кінцева мета і результат діяльності. Принципи сприяють інтеграції різних засобів, форм, методів і прийомів в цілісну систему, визначають стратегічний напрям цілісного підходу до вирішення завдань коректувально-педагогічного процесу.

У психолого-педагогической і спеціальній літературі існують різні підходи до класифікації принципів коректувальної діяльності. Підставою для класифікації ряд дослідників визначає діагностичну або профілактичну спрямованість коректувального процесу. Інші - особливості психічного розвитку дитини і своєрідність міжособових відносин дітей з відхиленнями в розвитку і поведінці.

Проте, не зменшуючи значущості загальнопедагогічних принципів в організації і проведенні коректувальної роботи, доцільно виділити групу власне коректувально-педагогічних принципів, що створюють базу для педагогічної корекції поведінки, що відхиляється, і розвитку дітей і підлітків.


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини
  3. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  4. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  5. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  6. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  7. Автоматизація метрологічної діяльності
  8. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  9. АДАПТАЦІЯ ОБМІНУ РЕЧОВИН ДО М'ЯЗОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
  10. Ад’юнкт (аспірант) як суб’єкт наукової діяльності
  11. Аксіоми безпеки життєдіяльності.
  12. Аксіоми безпеки життєдіяльності.




Переглядів: 806

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА СУТЬ КОРЕКЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ | Загальнопедагогічні принципи.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.