Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Критерії оцінювання інновацій

Аналіз стану закладу освіти дасть відповідь на питання про види нововведень, які зроблять можливим покращенням результатів діяльності.

Це можуть бути локальні, поодинокі, не пов'язані між собою зміни; можливо — комплексні, модульнінововве­дення, які охоплюють діяльність групи педагогів чи паралельних класів, навчальні предмети певного циклу;

системні, які охоплюють весь заклад, усіх учасників на­вчально-виховного процесу.

Колектив на чолі з керівником визначиться, які це бу­дуть зміни за інноваційним потенціалом: удосконалення, раціоналізація, модерніза­ція, оптимізація; комбінаторні нововведення, які передбачають конструктивне ви­користання елементів різних методик; принципово нові, радикального характеру технології навчання, виховання, розвитку школярів, організації педагогічного про­цесу, управління закладом освіти.

Спільні риси інноваційних технологій — це

  • діяль­ність педагогів на діагностичній основі,
  • психологізація педагогічного процесу,
  • дифе­ренціація та індивідуалізація навчання і виховання,
  • розвиваюче-творчий характер діяльності школярів,
  • атмосфера співробітництва та психологічного комфорту,
  • моні­торинг навчального процесу,
  • підвищена увага до потреб та запитів учнів.

Основними принципами відбору інновацій є:

Ø перспективність, інтенсифікація,

Ø динамічність, гнучкість, демократичність,

Ø гуманістичність, інтегративність, реа­лістичність,

Ø цілісність, керованість, економічність, актуальність.


Читайте також:

  1. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  2. А) загальні критерії
  3. Алгебраїчні критерії стійкості
  4. Аналіз та оцінка інвестування в умовах ризику. Якісні та кількісні методи оцінювання проектних ризиків.
  5. Безпека фондового ринку: суть, критерії та індикатори оцінки
  6. В якості критеріїв для оцінки або вимірювання предмета завдання з надання впевненості не можуть використовуватись очікування, судження або власний досвід аудитора.
  7. Взаємозв'язок інноваційної стратегії з фазами життєвого циклу продукту
  8. Види ефектів інноваційно-інвестиційної діяльності
  9. Види інноваційних стратегій та їх співвідношення
  10. Види критеріїв оптимальності
  11. Види оцінювання та процедура перевірки
  12. Види педагогічного оцінювання і педагогічних оцінок.




Переглядів: 779

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Експертиза Інновацій

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.