Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Експертиза Інновацій

Діагностика результатів здій­снення психолого-педагогічної ін­новації полягає у виявленні якіс­них і кількісних показників покра­щення результатів освітньої діяль­ності, до яких належать:

§ підвищення рівня навчальних досягнень учнів. їх творчого розвитку;

§ підвищення рівня професійної майстерності педагогів;

§ підвищення рівня фінансово-економічного та матеріально-технічного стану закладу осві­ти та педагогів.

Експертизапсихолого-пе­дагогічних інновацій— це бага­токомпонентнийпроцес оці­нювання, діагностики та прог­нозування педагогічних інно­вацій, який здійснюється екс­пертом (або групою експертів) за допомогою відповідного на­уково-методичного забезпе­чення.

Експертиза психолого-педа­гогічних інновацій охоплює кілька

центрів педагогічних інновацій при АПН України, Центрально­му інституті післядипломної педагогічної освіти АПН Украї­ни, обласних інститутах після­дипломної педагогічної освіти, науково-методичних центрах Міністерства освіти і науки Ук­раїни, в яких би діяв банк нова­цій та здійснювалася б їх аналі­тична обробка.

Психолого-педагогічні проце­дури — це розробка та апробація: класифікаційної таблиці інно­вацій.

В. С. Лазарев пропонує оцінювати новації за трьома основними критеріями: актуальність, корисність, реалістичність.

Актуальність пов'язана із можливістю і необхідністю розв'язати певну пробле­му саме зараз. Проблема означає невідповідність між реальним станом справі і бажаним, між об'єктивно існуючими потребами і можливостями їх задовольнити, між бажаними результатами і вибором способів їх досягнення. Проблема стає актуальною, коли постає необхідність розв'язати протиріччя для досягнення певної мети діяльності і конкретних результатів.

Оцінювання актуальності проводиться за 10-бальною шкалою:

від 1 б. (низький рівень актуальності проблеми) — до 10 балів (найбільш високий рівень актуальності проблеми).

Обчислення здійснюється за формулою:

А = А реальна / А максимальна (100).

Корисність новації зумовлюється такими показниками:

а) інноваційний потенціал (Іп);

б) надійність та вірогідність очікуваних результатів (Н);

в) перспективність та подальший попит на інновацію (П).

Показники обчислюються за формулами:

Іп = Іп реальна / Іп максимальна (100)

Н = Н реальна / Н максимальна (100)

П = П реальна / П максимальна (100)

Корисність новації обчислюється за формулою:

К = Іп + Н + П/3

Можливість реалізувати передбачає аналіз ресурсного, кадрового, програмного методичного, матеріально-технічного та інших видів забезпечення. Обчислюється за формулою:

МР = МР реальна / МР максимальна (100)

 

Інтегральна оцінка новації знаходиться за формулою:

ІОН = А + К + МР/3

Шкала оцінювання критеріїв та визначення інтегральної оцінки така:

0 < ІОН < 0,5 рівень незадовільний

0,5 < ІОН < 0,65 рівень критичний

0,65 < ІОН < 0,8 рівень допустимий

0,8 < ІОН < 0,95 рівень достатній

0,95 < ІОН < 1,0 рівень оптимальний.

 


Читайте також:

  1. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  2. VІ. Експертиза.
  3. Акт експертизи підписується кожним експертом і засвідчується печаткою медичної установи, на базі якої проводилася судово-психіатрична експертиза.
  4. Ветеринарно-санітарна експертиза прісноводної риби
  5. Взаємозв'язок інноваційної стратегії з фазами життєвого циклу продукту
  6. Види ефектів інноваційно-інвестиційної діяльності
  7. Види інноваційних стратегій та їх співвідношення
  8. Види фінансування інноваційної діяльності.
  9. Визначення поняття «інноваційна культура» в літературних першоджерелах
  10. Глава II. Судово-психологічна експертиза індивідуально психологічних особливостей особистості обвинуваченого (підсудного) і мотивів його протиправних дій
  11. Господарські договори у сфері інноваційної діяльності
  12. Громадська екологічна експертиза проекту: План дій.




Переглядів: 414

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Критерії оцінювання інновацій | Системний підхід до управління інноваційною діяльністю освітнього закладу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.