МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Експертиза ІнноваційДіагностика результатів здійснення психолого-педагогічної інновації полягає у виявленні якісних і кількісних показників покращення результатів освітньої діяльності, до яких належать: § підвищення рівня навчальних досягнень учнів. їх творчого розвитку; § підвищення рівня професійної майстерності педагогів; § підвищення рівня фінансово-економічного та матеріально-технічного стану закладу освіти та педагогів. Експертизапсихолого-педагогічних інновацій— це багатокомпонентнийпроцес оцінювання, діагностики та прогнозування педагогічних інновацій, який здійснюється експертом (або групою експертів) за допомогою відповідного науково-методичного забезпечення. Експертиза психолого-педагогічних інновацій охоплює кілька центрів педагогічних інновацій при АПН України, Центральному інституті післядипломної педагогічної освіти АПН України, обласних інститутах післядипломної педагогічної освіти, науково-методичних центрах Міністерства освіти і науки України, в яких би діяв банк новацій та здійснювалася б їх аналітична обробка. Психолого-педагогічні процедури — це розробка та апробація: класифікаційної таблиці інновацій. В. С. Лазарев пропонує оцінювати новації за трьома основними критеріями: актуальність, корисність, реалістичність. Актуальність пов'язана із можливістю і необхідністю розв'язати певну проблему саме зараз. Проблема означає невідповідність між реальним станом справі і бажаним, між об'єктивно існуючими потребами і можливостями їх задовольнити, між бажаними результатами і вибором способів їх досягнення. Проблема стає актуальною, коли постає необхідність розв'язати протиріччя для досягнення певної мети діяльності і конкретних результатів. Оцінювання актуальності проводиться за 10-бальною шкалою: від 1 б. (низький рівень актуальності проблеми) — до 10 балів (найбільш високий рівень актуальності проблеми). Обчислення здійснюється за формулою: А = А реальна / А максимальна (100). Корисність новації зумовлюється такими показниками: а) інноваційний потенціал (Іп); б) надійність та вірогідність очікуваних результатів (Н); в) перспективність та подальший попит на інновацію (П). Показники обчислюються за формулами: Іп = Іп реальна / Іп максимальна (100) Н = Н реальна / Н максимальна (100) П = П реальна / П максимальна (100) Корисність новації обчислюється за формулою: К = Іп + Н + П/3 Можливість реалізувати передбачає аналіз ресурсного, кадрового, програмного методичного, матеріально-технічного та інших видів забезпечення. Обчислюється за формулою: МР = МР реальна / МР максимальна (100)
Інтегральна оцінка новації знаходиться за формулою: ІОН = А + К + МР/3 Шкала оцінювання критеріїв та визначення інтегральної оцінки така: 0 < ІОН < 0,5 рівень незадовільний 0,5 < ІОН < 0,65 рівень критичний 0,65 < ІОН < 0,8 рівень допустимий 0,8 < ІОН < 0,95 рівень достатній 0,95 < ІОН < 1,0 рівень оптимальний.
Читайте також:
|
||||||||
|