МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Простого розрізу складного розрізуПри симетричних зображеннях поєднуюсь половину вигляду з половиною розрізу. Лінією їх розділення є вісь симетрії фігури. У таких випадках невидимий контур предмета штриховими лініями не показують. Якщо контурна лінія збігається з віссю симетрії, межею розрізу є хвиляста лінія обриву. Позначення лінії обриву при наявності зовнішнього (рис. 33, а), внутрішнього (рис. 33, б) та одночасно обох ребер (рис. 33, в).
а б
в Рисунок 33. Позначення лінії обриву Таблиця 6. Варіанти завдань до аркуша № 3
Рисунок 34. Зразок виконання аркуша № 3 КР-2 « Побудова 3-х виглядів з розрізами та аксонометричним зображенням» (Варіант 1 − дві вершини основи лежать на горизонтальній осі симетрії )
Рисунок 35. Зразок виконання типового аркуша № 3 КР-2 «Побудова 3-х виглядів з розрізами та аксонометричним зображенням» (Варіант 2 − дві вершини основи лежать на вертикальній осі симетрії)
Рисунок. 36. Послідовність побудови призматичного, циліндричного отворів та чверті вирізу по осях х0z i у0z при подвійному проникненні Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|