Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Критерії вихованості особистості

Складність процесу виховання зумовлена тим, що результа­ти цієї роботи не завжди винагороджують вихователя в очіку­ваний час. Проходять роки — і лише потім проростають такі довгоочікувані зерна виховного впливу педагога на особистість. Вони проростають у вигляді її вихованості. Що ж є критерієм визначення вихованості?

Критерієм вихованості кожної особистості є не лише знання законів, правил, норм поведінки, а особливості конкретних дій відповідно до визнаних норм і правил. Такі критерії не можуть бути універсальними, бо в кожному конкретному соціальному середовищі є свої норми і правила, а отже, і рівень визначення вихованості людини. Тут треба зважати на вік, рівень соціально­го досвіду та інше. Можна дещо наближено визначити рівень

Рис. 3.7. Структура процесу виховання

вихованості: високий, середній, низький. Вкажемо на ознаки про-1 яву в діяльності певних фізичних і соціально-психічних яко-| стей, характерних для різного рівня вихованості (рис. 3.8).


Читайте також:

  1. III.Цілі розвитку особистості
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. А) загальні критерії
  5. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  6. Активність особистості та її джерела, спрямованість особистості
  7. Активність особистості та самоуправління
  8. АКЦЕНТУЙОВАНІ РИСИ ОСОБИСТОСТІ
  9. Алгебраїчні критерії стійкості
  10. Безпека фондового ринку: суть, критерії та індикатори оцінки
  11. Благополуччя як позитивний саногенний потенціал особистості
  12. Буттєві прояви особистості




Переглядів: 1649

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Принципи виховання | Література

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.144 сек.