МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Частина ІПедагог собирает ребяток в круг и читает стихотворение По тропинкам мы гуляли, Вместе дружно танцевали,. Подружились мы с тобой, А теперь пора домой. Мы помашем всем ПОКА! До свиданья, ребятня(малышня)! Все машут друг другу «пока-пока», колобок тоже прощается с детками. Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
Я.Т. Федорович
МАШИНИ та ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ВИДОБУТКУ НАФТИ І ГАЗУ Конспект лекцій Частина І
Федорович Я.Т.Машини та обладнання для видобутку нафти і газу. Конспект лекцій. Частина І. – Івано-Франківськ: ІФНТУНГ, 2010. – 118 с.
Конспект лекцій містить опис машин та обладнання, які використовуються при фонтанному і механізованих способах (газліфтному та з використанням обладнання установки ЕВН) експлуатації нафтових і газових свердловин з дисципліни „Машини та обладнання для видобутку нафти і газу”. За змістом і структурою відповідає вимогам робочої програми з дисципліни. Розроблений відповідно до чинного в Івано-Франківському національному технічному університеті нафти і газу навчальним планом підготовки бакалаврів 6.050304 „Нафтогазова справа”. Може бути використаний студентами денної та дистанційної форм навчання. Рецензент: канд. техн. наук , доцент кафедри нафтогазового обладнання Костриба І. В.
Рекомендовано методичною радою університету від 24.12.09, протокол №3
© Федорович Я.Т., 2010 © ІФНТУНГ, 2010
ЗМІСТ
Перелік використаних та рекомендованих джерел……………………………………………………… 116
ВСТУП Нафтогазовий комплекс є потужною галуззю народного господарства України. Подальший розвиток нафтогазової галузі пов’язаний з удосконаленням методів і засобів розробки нафтових і газових родовищ, збільшенням видобування із надр запасів нафти і газу. Розв’язання цих задач пов’язано з підготовкою висококваліфікованих спеціалістів, які повинні володіти досконало технологією і технікою для того, щоб кваліфіковано її обслуговувати і ефективно використовувати. Нафтогазопромислове обладнання забезпечує виконання технологічних процесів при розробці нафтових, газових і газоконденсатних родовищ, а саме: підйом продукції свердловин на поверхню, відновлення або інтенсифікація притоку продукції пласта, різноманітні ремонтні роботи на свердловинах, збір і підготовка продукції до використання та транспортування. Курс „Машини та обладнання для видобутку нафти і газу” – одна із дисциплін, яка завершує навчальний план підготовки бакалавра за напрямком „Нафтогазова справа”. Ефективне використання обладнання відповідно до його технічної характеристики для забезпечення потреб передової технології та економним витрачанням засобів може спеціаліст, який добре вивчив конструктивні особливості існуючих машин і механізмів, ознайомлений з їх можливостями та недоліками і має досвід роботи з машинами. Такі знання в повному обсязі може набути лише з практичною діяльністю, а в даному курсі закладено теоретичні основи для грамотної експлуатації обладнання, вивчення теорії робочих процесів, конструктивне виконання основного обладнання та їх головні технічні показники. Запропонований курс лекцій складається з двох частин, розрахований на два семестри. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|