МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Зміст семінарського заняття
1. Амблер, Т. Практический маркетинг: учебник/ Т. Амблер – СПб.: Издательство «Питер», 2009. - 400 с. 2. Афанасьев, М.П. Маркетинг: стратегия и тактика развития фирмы: учебник/ М.П. Афанасьев – М.: Издательский центр «Книга», 2009. – 304 с. 3. Багиев, Г.Л. Основы организации маркетинговой деятельности на предприятии: учебник / Г.Л. Багиев – СПб.: Обл. правл. ВНТОЭ, 2010. – 240 с. 4. Березин И.С. Маркетинг и исследование рынков: учебник/ И.С. Березин. – М.:: Русская деловая литература, 2010. - 416 с. 5. Борисов, Н.А. Организация эффективной сбытовой деятельности предприятия/ Н.А. Борисов// Менеджмент в России и за рубежом. – 2010. – №5. – С.23-30 6. Весин, В.Р. Основы менеджмента: учебник/ В.Р. Веснин. - М: Триада.Лтд, 2006-384. 7. Виханский, О.С. Стратегическое управление: учебник/ О.С. Виханский. – М: Гардарики, 2010.- 296с. 8. Власова, В.М. Основы предпринимательской деятельности: учебное пособие/ В.М. Власова. - М.: «Финансы и статистика», 2010. – 541с. 9. Голубков, Е.П. Маркетинг: стратегия, планы, структуры: учебник / Е.П. Голубков – М.: Дело, 2009. – 318 с. 10. Голубков, Е.П. Маркетинг: Учебное пособие / Е.П. Голубков – М.: Изд. дом «Дриада», 2010. – 262 с. 11. Дихтль, Е. А. Практический маркетинг: учебное пособие / Е. А. Дихтль, С. М. Ервин, Х. В. Херагин – М.: Высшая школа, 2010. – 140 с. 12. Дорошев, В. И. Введение в теорию маркетинга: учебник / В. И. Дорошев. – М.: ИНФРА, 2009.- 258с. 13. Завьялов, П.С. Формула успеха: маркетинг: учебник/ П.С. Завьялов, В.Е. Демидов - М.: ЮНИТИ, 2009. -387 с. 14. Котлер, Ф. Основы маркетинга: учебник/ Ф. Котлер - М.: Прогресс, 2005. – 734 с. 15. Краюхин, Г.А. Методика анализа деятельности предприятий в условиях рыночной экономики: учебное пособие/ Г.А. Краюхин. - СПб.: 2010.- 350с. 16. Ламбен Ж. Ж. Стратегический маркетинг: учебник/ Ж.Ж. Ламбен.- СПБ: Наука, 2011. – 487с. 17. Лаптев, В.Г. Маркетинговые задачи предприятий/ В.Г. Лаптев// Маркетинг. – 2011. - №1. – С.10-19. 18. Раицкий, К.А. Экономика предприятия: учебник/ К.А. Рамцкий. –М.: Информационно – внедренческий центр «Маркетинг», 2010. - 696с. 19. Сергеева, С.Е. Эффективный маркетинг - ключ к успеху компании / С.Е. Сергеева // Маркетинг в России и за рубежом. - 2011. - № 2. - С.114-120. 20. Сипун, Н.С. Методы стимулирования сбыта/ Н.С. Сипун// Менеджмент в России и за рубежом. – 2011. – №3. – С.15-22 21. Уткин, Э.А. Маркетинг: учебник / Под. Ред. проф Э.А. Уткина – М.: Ассоциация авторов и издателей «Тандем». Издательство ЭКМОС, 2010 – 320 с. 22. Федько, С.А. Основы маркетинга: учебник/ С.А. Федько. – М.: ДАНА, 2009. – 375с. 23. Хлусов, В.П. Основы маркетинга: учебник/ В.П. Хлусов - М.: «Издательство ПРИОР», 2011. – 260 с.
Тематика та зміст семінарських занять
Змістовий модуль 1 Українські землі в період становлення та еволюції Традиційного суспільства
С е м і н а р с ь к е з а н я т т я № 1 Вступ. Державогенез на українських землях до ІХ ст. Русь у ІХ–ХІІ ст. Галицько-Волинська держава (ХІІІ – перша половина ХІV ст.) (2 год.) Мета: з’ясувати ключові питання державотворення на тлі етносоціальної еволюції давньоукраїнської спільноти ІХ–ХІІІ ст. Зміст семінарського заняття 1. Виникнення держави Русь. Версії походження Київської держави. 2. Внутрішня і зовнішня політика київських князів. 3. Русь на історичному етапі роздроблення. 4. Галицько-Волинська держава. Скласти словник історичних персоналій та дати їм характеристику: Київські князі: Олег, Ігор, Ольга, Святослав, Володимир Великий, Ярослав Мудрий, Володимир Мономах; Галицько-Волинські князі - Роман Мстиславович, Данило Галицький, Василько Романович, Лев Данилович, Юрій І. Пояснити терміни та поняття: слов’яни, Київська Русь, "Руська правда", вотчина, дружина, орда, половці, печеніги, усобиці, хан, бояри, ярлик, рядовичі, волхви, смерд, християнство, князь, міжнародні зносини Русі, "норманська" теорія, "Слово о полку Ігоревім", "Повість времінних літ", Київ, Дніпро, гривна, полюддя, Золоті Ворота, Софія Київська, Києво-Печерський монастир. Рекомендована література: 7 Читайте також:
|
||||||||
|