МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Зміст семінарського заняття
1. Амблер, Т. Практический маркетинг: учебник/ Т. Амблер – СПб.: Издательство «Питер», 2009. - 400 с. 2. Афанасьев, М.П. Маркетинг: стратегия и тактика развития фирмы: учебник/ М.П. Афанасьев – М.: Издательский центр «Книга», 2009. – 304 с. 3. Багиев, Г.Л. Основы организации маркетинговой деятельности на предприятии: учебник / Г.Л. Багиев – СПб.: Обл. правл. ВНТОЭ, 2010. – 240 с. 4. Березин И.С. Маркетинг и исследование рынков: учебник/ И.С. Березин. – М.:: Русская деловая литература, 2010. - 416 с. 5. Борисов, Н.А. Организация эффективной сбытовой деятельности предприятия/ Н.А. Борисов// Менеджмент в России и за рубежом. – 2010. – №5. – С.23-30 6. Весин, В.Р. Основы менеджмента: учебник/ В.Р. Веснин. - М: Триада.Лтд, 2006-384. 7. Виханский, О.С. Стратегическое управление: учебник/ О.С. Виханский. – М: Гардарики, 2010.- 296с. 8. Власова, В.М. Основы предпринимательской деятельности: учебное пособие/ В.М. Власова. - М.: «Финансы и статистика», 2010. – 541с. 9. Голубков, Е.П. Маркетинг: стратегия, планы, структуры: учебник / Е.П. Голубков – М.: Дело, 2009. – 318 с. 10. Голубков, Е.П. Маркетинг: Учебное пособие / Е.П. Голубков – М.: Изд. дом «Дриада», 2010. – 262 с. 11. Дихтль, Е. А. Практический маркетинг: учебное пособие / Е. А. Дихтль, С. М. Ервин, Х. В. Херагин – М.: Высшая школа, 2010. – 140 с. 12. Дорошев, В. И. Введение в теорию маркетинга: учебник / В. И. Дорошев. – М.: ИНФРА, 2009.- 258с. 13. Завьялов, П.С. Формула успеха: маркетинг: учебник/ П.С. Завьялов, В.Е. Демидов - М.: ЮНИТИ, 2009. -387 с. 14. Котлер, Ф. Основы маркетинга: учебник/ Ф. Котлер - М.: Прогресс, 2005. – 734 с. 15. Краюхин, Г.А. Методика анализа деятельности предприятий в условиях рыночной экономики: учебное пособие/ Г.А. Краюхин. - СПб.: 2010.- 350с. 16. Ламбен Ж. Ж. Стратегический маркетинг: учебник/ Ж.Ж. Ламбен.- СПБ: Наука, 2011. – 487с. 17. Лаптев, В.Г. Маркетинговые задачи предприятий/ В.Г. Лаптев// Маркетинг. – 2011. - №1. – С.10-19. 18. Раицкий, К.А. Экономика предприятия: учебник/ К.А. Рамцкий. –М.: Информационно – внедренческий центр «Маркетинг», 2010. - 696с. 19. Сергеева, С.Е. Эффективный маркетинг - ключ к успеху компании / С.Е. Сергеева // Маркетинг в России и за рубежом. - 2011. - № 2. - С.114-120. 20. Сипун, Н.С. Методы стимулирования сбыта/ Н.С. Сипун// Менеджмент в России и за рубежом. – 2011. – №3. – С.15-22 21. Уткин, Э.А. Маркетинг: учебник / Под. Ред. проф Э.А. Уткина – М.: Ассоциация авторов и издателей «Тандем». Издательство ЭКМОС, 2010 – 320 с. 22. Федько, С.А. Основы маркетинга: учебник/ С.А. Федько. – М.: ДАНА, 2009. – 375с. 23. Хлусов, В.П. Основы маркетинга: учебник/ В.П. Хлусов - М.: «Издательство ПРИОР», 2011. – 260 с.
Тематика та зміст семінарських занять
Змістовий модуль 1 Українські землі в період становлення та еволюції Традиційного суспільства
С е м і н а р с ь к е з а н я т т я № 1 Вступ. Державогенез на українських землях до ІХ ст. Русь у ІХ–ХІІ ст. Галицько-Волинська держава (ХІІІ – перша половина ХІV ст.) (2 год.) Мета: з’ясувати ключові питання державотворення на тлі етносоціальної еволюції давньоукраїнської спільноти ІХ–ХІІІ ст. Зміст семінарського заняття 1. Виникнення держави Русь. Версії походження Київської держави. 2. Внутрішня і зовнішня політика київських князів. 3. Русь на історичному етапі роздроблення. 4. Галицько-Волинська держава. Скласти словник історичних персоналій та дати їм характеристику: Київські князі: Олег, Ігор, Ольга, Святослав, Володимир Великий, Ярослав Мудрий, Володимир Мономах; Галицько-Волинські князі - Роман Мстиславович, Данило Галицький, Василько Романович, Лев Данилович, Юрій І. Пояснити терміни та поняття: слов’яни, Київська Русь, "Руська правда", вотчина, дружина, орда, половці, печеніги, усобиці, хан, бояри, ярлик, рядовичі, волхви, смерд, християнство, князь, міжнародні зносини Русі, "норманська" теорія, "Слово о полку Ігоревім", "Повість времінних літ", Київ, Дніпро, гривна, полюддя, Золоті Ворота, Софія Київська, Києво-Печерський монастир. Рекомендована література: 7 Читайте також:
|
||||||||
|