Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Сложение матриц и умножение матрицы на число. Ранг матрицы.

ОСНОВНАЯ

1. Рубина Д. Больно только когда смеюсь / Д. Рубина. – М.: Эксмо, 2008. – 336 с.

2. Абрамович С. Д., Молдован В.В., Чікарькова М. Ю. Риторика загальна та судова: Навчальний посібник. – К.: Юрінком Інтер, 2002.

3. Алексеев Н. С., Макарова З. В. Ораторское искусство в суде.–Л.,1985.

4. Античные риторики. – М., 1978.

5. Гурвич С. С. Основы риторики: учебное пособие. – К., 1998.

6. Ивакина Н. Н. Профессиональная речь юриста. – М., 1998.

7. Карнеги Д. Как вырабатывать уверенность в себе и влиять на людей, выступая публично. – Ульяновск, 1989.

8. Кони А. Ф. Избранные произведения. - Т. I. – М., 1959.

9. Логика и риторика. Хрестоматия. – Минск, 1997.

10. Михайловская Н. Г., Одинец В. В. Искусство судебного оратора. – М., 1981.

11. Речи известных русских юристов. – М., 1985.

12. Сергеич П. Искусство речи на суде. – М., 1988.

13. Сопер П. Основы искусства речи. – М., 1992.

14. Хоменко І. В. Логіка для юристів: підручник. – К., 2001.

15. Цицерон М. Т. Три трактата об ораторском искусстве. – М., 1972.

ДОПОЛНИТЕЛЬНАЯ

1. Александров Д.Н. Риторика: Уч. пос.для вузов.- М., 1999.

2. Белнап Н., Стил Т. Логика вопросов и ответов. – М., 1981.

3.Большакова С. Е. Основы речевой культуры сотрудников органов внутренних дел. – М., 1992.

4.Дзюбенко О. Г., Присяжный Т. В. Культура дискуссий. – К., 1990.

5.Доказательство и опровержение. – К., 1986.

6.Кохтев Н. Н. Ораторская речь. – М., 1992.

7.Львов М.Р. Основы теории речи:Уч. пос. для вузов.- М., 2000.

8.Ораторское искусство в Древнем Риме. – М., 1976.

9.Ораторское искусство лектора: Хрестоматия. – М., 1986.

10.Ораторы Греции. – М., 1985.

11. Островский С. А. Адвокат и правосудие. – Донецк, 1998.

12. Г.Онуфрієнко. Риторика у практичних завданнях для юристів: Навч. пос.- Запоріжжя, 2002.

13. Снелл Р. Искусство делового общения. – М., 1990.

 

ФИНАНСОВЫЙ УНИВЕРСИТЕТ ПРИ ПРАВИТЕЛЬСТВЕ

РОССИЙСКОЙ ФЕДЕРАЦИИ

БАРНАУЛЬСКИЙ ФИЛИАЛ

 

 

Копылова Н.Т.

 

 

Линейная алгебра

Конспект лекций

 

для студентов, обучающихся по направлениям

38.03.02 «Менеджмент», 38.03.01 «Экономика», 38.03.05 «Бизнес-информатика»

(программа подготовки бакалавров) заочная форма обучения

 

Рассмотрен и одобрен

на заседании кафедры «Математика и информатика»

протокол № 1 от 05 сентября 2014 года

 

Барнаул – 2014


Оглавление

Тема 1. Матрицы и определители. 3

Тема 2. Системы линейных уравнений. 9

Тема 3. Векторные пространства. 17

Тема 4. Линейные операторы.. 25

Тема 5. Квадратичные формы.. 27

Тема 6. Элементы аналитической геометрии. 31

Литература. 43

 


Тема 1. Матрицы и определители

Сложение матриц и умножение матрицы на число. Ранг матрицы.

Определение 1. Матрицей размера называется прямоугольная таблица, содержащая m строк и n столбцов.

1. Умножение матрицы на число.

Определение 2. Произведением матрицы A на число называется матрица ,элементы которой для ; .

Пример 1.1. Вычислить 7А, если .

Решение. .

2. Сложение матриц.

Определение 3. Суммой матриц и одинакового размера называется матрица , элементы которой для ; .

Пример 1.2. Вычислить С = А + В, если , .

Решение. .

3. Транспонирование матриц.

Определение 4. Транспонирование матрицы есть переход матрицы к матрице , в которой строки и столбцы поменялись местами с сохранением порядка.

 


Читайте також:

  1. IV. На четвертому етапі, виходячи із позиції кожної СОБ на матриці АДЛ, вибирають для неї відповідну стратегію.
  2. Альтернативні стратегії за матрицею Мак-Кінсі.
  3. Анализ структуры ассортимента с помощью матрицы
  4. Аналитический способ получения матрицы перехода
  5. Багатофакторна матриця «Мак-Кінсі», її зміст, способи використання , достоїнства і недоліки.
  6. Блочна матриця.
  7. Види маркетингових стратегій за матрицею «Мак Кінсі».
  8. Види матриць
  9. Визначення коефіцієнтів чотириполюсника за матрицею власних та взаємних опорів методу контурних струмів.
  10. Визначення складових для побудови матриці SPACE-аналізу
  11. Визначення. Матриці, отримані в результаті елементарного перетворення, називаються еквівалентними.
  12. Визначники квадратних матриць




Переглядів: 692

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 8. Психологические основы судебной риторики. | Тема 1. Предмет, метод та завдання курсу «Управління персоналом»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.