Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Визначення коефіцієнтів чотириполюсника за матрицею власних та взаємних опорів методу контурних струмів.

 

Відповідно до схеми чотириполюсника вибираємо необхідне число контурів, при чому вхідні затискачі повинні входити тільки до першого контуру, а вихідні – до другого. Звичайним способом складаємо матрицю опорів кола . За отриманими раніше співвідношеннями визначаємо елементи матриці :

де - визначник матриці , - алгебричне доповнення відповідних елементів визначника матриці опорів кола.

За матрицею чотириполюсника можна обчислити решту матриць.

 

7.5.2. Метод порівняння (розрахунок елементів матриць за рівняннями законів Кірхгофа).

 

Для конкретної схеми за законами Кірхгофа визначається зв'язок між вхідними та вихідними струмами та напругами. Комбінація пар визначається необхідною формою запису. Отримані співвідношення порівнюються з рівняннями форми, що розглядається.

Приклад.

Отримати матрицю чотириполюсника за схемою рис. 7.9.

Запишемо закони Кірхгофа:

,

Порівнюючи одержані рівняння зі скалярною формою чотириполюсника, отримаємо:

.

 


Читайте також:

  1. D) методу мозкового штурму.
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. Ocнoвнi визначення здоров'я
  6. Аблактування - щеплення зближенням двох кореневласних рослин.
  7. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  8. Альтернативні стратегії за матрицею Мак-Кінсі.
  9. Аналіз коефіцієнтів цільової функції
  10. Аналіз службового призначення деталей та конструктивних елементів обладнання харчових виробництві, визначення технічних вимог і норм точності при їх виготовленні
  11. Аналіз стратегічних альтернатив та визначення оптимальної стратегії формування фінансових ресурсів
  12. Аналіз ступеня вільності механізму. Наведемо визначення механізму, враховуючи нові поняття.




Переглядів: 1013

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Симетричний чотириполюсник. | Подання складного чотириполюсника з’єднанням простих.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.