Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Перелік рекомендованої літератури

Основна:

1. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. – М.: Финпресс, 2000.- 464 с.

2. Малхотра Н.К. Маркетинговые исследования. Практическое руководство, 3-е издание. / Пер.с анг. – М.: «Вильямс», 2002. - 960 с.

3. Старостіна А.О. Маркетингові дослідження. Практичний аспект. – К.; М.; СПб.: Видавн.дім «Вілльямс», 1998. - 262 с.

4. Черчилль Г.А. Маркетинговые исследования. – СПб.: Питер, 2000. - 749 с.

Додаткова:

5. Закон Укpаїни пpо внесення змiн i доповнень до статтi 23 Закону Укpаїни “Пpо захист пpав споживачiв”: Постанова Веpховної Ради Укpаїни вiд 20 чеpвня 1995 p. // Вiдомостi Веpховної Ради Укpаїни № 23, 6 чеpвня 1995 p.

6. Пpо захист пpав споживачiв: Закон Укpаїни, пpийнятий Веpховною Радою Укpаїни 12 тpавня 1991 p. // Голос Укpаїни. 1991, 8 чеpвня, № 110.

7. Пpо захист споживчого pинку Укpаїни: Закон Укpаїни, пpийнятий Веpховною Радою Укpаїни 25 червня 1991р.

8. Алешина И.В. Поведение потребителей. – М.: Фаир-Пресс, 1999. - 407с.

9. Багиев Г.Л. и др. Маркетинг: Учеб. для вузов / Под общ. ред. Г.Л. Багиева. – М.: ОАО «Экономика», 1999. - 703с.

10. Беляевский И.К. Маркетинговое исследование: информация, анализ, прогноз: Учеб. пособие. - М.: Финансы и статистика, 2001.-320 с.

11. Березин И. Маркетинг и исследования рынков. - М.: Русская деловая дитература, 1999.-416 с.

12. Войчак А.В. Маркетингові дослідження: Навчально-методичний посібник. - К.: КНЕУ, 2001.-119 с.

13. Директиви та керівництва ESOMAR /Українська асоціація маркетингу. Упоряд. А.Ф.Павленко, І.В.Лілик. - К.: Демос Сервіс, 2003. -177с.

14. Докторов Б.З., Фирсов Б.М. О надежности измерения в социологическом исследовании. - М.: Наука, 1979. -128 с.

15. Карпов В.А., Кучеренко В.Р. Маркетинг: прогнозування кон’юнктури ринку: Навч.посіб. – К. : ’’Знання’’, КОО, 2001. - 215 с.

16. Маркетинговые исследования: Сб.статей. /Под общ. Ред. Е.В.Ромата. – Харьков: НВФ «Студцентр», 2001. - 352с.

17. Одинец В.П., Таpасевич В.М. и дp. Эластичность и ее использование в ценообpазовании спpоса: Учебное пособие. — Л.: Издательство ЛФЗИ, 1990. -64 с.

18. Энджел Д., Блэкуэлл Р., Миниард П. Поведение потребителей: Пер.с англ. – СПб.: Питер, 2000. - 512 с.

19. Полторак В.А. Маркетинговые исследования: Методы и технологии. - Днепропетровск, Арт-Пресс, 1998. -136 с.

20. Четыркин Е.М. Финансовые вычисления по внешнеэкономической деятельности. – М.: Финансы и статистика, 1991. - 465с.

21. Ядов В.А. Социологическое исследование: методология, практика, методы.- Самара: Самарский дом, 1995. - 329 с.

 

 


Читайте також:

  1. IV. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО
  2. IV. СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ І ЗАКОНОДАВСТВА.
  3. VI. Перелік питань для підсумкового контролю знань, умінь та навичок
  4. В 30-х роках було зроблено спробу систематизувати курс методики викладання літератури. Виходять такі праці.
  5. В.М.Шоботов. Цивільна оборона: Навчальний посібник. – Київ: «Центр навчальної літератури», 2004. – 438
  6. Вивчення нормативних джерел та літератури
  7. Визначення переліку відходів, виходячи з матеріально – сировинного балансу
  8. Вимоги до бібліографічного опису наукової літератури
  9. Виникнення куртуазної літератури.
  10. Виникнення права інтелектуальної власності на твори науки, літератури, мистецтва та об’єкти суміжних прав
  11. Відмінності в розвитку літератури у демократичних і тоталітарних державах
  12. Віднімання переліків




Переглядів: 496

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методи сегментації | З ДИСЦИПЛІНИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.