МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Приклад 1Частина 1 М. Луцьк, вул. Черняховського, 8, гімназія №14, кабінет № 23
Укладач: вчитель основ інформатики та обчислювальної техніки гімназії №14 І.В.Гісь
Лекція №1 Алгоритми (лекція 1 + практична 1) Лекція (45+45хв) Поняття алгоритму. Приклад. Виконавці алгоритмів. Способи опису алгоритмів. (пояснення кожної властивості; приклад масовості). Схема алгоритму. Основні конструкції алгоритмів. Лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми. Приклади. Структурний підхід до побудови алгоритмів (блок-схеми). Приклади (по одному на лінійний, розгалужений та циклічний алгоритми.) Практична (45+45) 1) Перевірка знань основних положень (теорія). 2) Перевірка блок-схем. 3) Приклади (розв’язування) а) Складання блок-схем за заданою формулою і визначити значення величини у при х=…, а=…, в=… б) Скласти початкову формулу, по якій записано блок схему. 4) Самостійна робота на 25-30 хв. по варіантах. 5) Завдання: 1) Скласти блок-схему (цикл і розгалуження) за формулами і визначити значення величини у при заданих х, а, в. а) формула на розгалуження; б) формула на цикл. 2) Записати початкову формулу, за якою побудовано блок-схему. Лекція №1 Алгоритм. Базові конструкції 1. Основними поняттями інформатики є поняття інформації та алгоритму. Термін алгоритм походить від імені давнього філософа і математика з Хорезму – Аль – Хорезмі (ІХ століття).
(описав алгоритми додавання, віднімання, множення, ділення, багатоцифрових чисел). Алгоритм – це правило, що задає послідовність команд, які потрібно виконати для отримання результату.
2. Приклад алгоритмів 1) Завдання : закип’ятити чайник Алгоритм: 1. Налити в чайник води. 2. Запалити газову камфорку. 3. Поставити чайник на плиту. 2) Обчислити вираз 2*(2+2) Алгоритм. 1. Додати 2+2 і запам’ятати результат 4. 2. Виконати множення 2*4 і запам’ятати результат 8 . Зауваження: якщо змінити послідовність команд, алгоритм може бути не правильним.
3.Властивості алгоритму: а) Визначеність /алгоритми складаються з певної послідовності команд/. б) Скінченність. в) Результативність / дає результат (правильний або неправильний)/. г) Правильність /якщо алгоритм досягає мети/. д) Формальність /може бути виконаний не одним виконавцем, а декількома/. е) Масовість /алгоритм придатний для розв’язування не однієї задачі а кількох/.
4.Виконавці алгоритмів: - людина - механічні виконавці (станки, роботи) - комп’ютер: - програми виконавці (Кенгурятко, середовище Алго і т. і.); - мови програмування (Pascal, Basic, Сі).
5. Існує три способи опису алгоритмів. Алгоритми можуть задаватися: 1) Словесним або формульним способом. Таким способом ми описували алгоритми при розгляді прикладу 1. 2) Графічний у вигляді блок-схеми /буде розглядатись далі/. 3) Алгоритмічною мовою або мовою програмування.
Приклад 2 Наведемо приклад реалізації завдання знаходження площі прямокутника S зі сторонами а та b третім способом .
Алгоритмічною мовою Мовою програмування Turbo Basic
алг Площа program square; дійсн а, b, S var a,b,S:real; поч begin ввести а, b read(a,b); S:=a*b S:=a*b; вивести S write(S) кін end Будемо описувати алгоритм мовою програмування, а не алгоритмічною мовою. Першою і основною причиною цього є те , що правильність алгоритму (програми) записаної в мові програмування можна перевірити за допомогою комп’ютера.
6. Алгоритмічні конструкції 1) Лінійний алгоритм (структура слідування) – послідовність простих команд. 2) Розгалужений алгоритм – крім простих команд, є умовна команда. Умовна команда – це вказівка виконувати одну з двох команд якщо умова то команда 1 інакше команда 2 все 3) Циклічний алгоритм (повторення) – виконання певних команд скінчене число разів. а) цикл “поки” поки умова пц серія команд кц б) цикл “для” для і від а до в пц серія команд кц Читайте також:
|
||||||||
|