Реєстрація суб’єкта підприємницької діяльності як платника страхових внесків до Фонду соціального страхування України з тимчасової втрати працездатності
Якщо підприємство є роботодавцем (використовує працю найманих працівників), то отже, є і платником страхових внесків до Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.
Тому підприємство має зареєструватися як платник страхових внесків до Фонду у виконавчій дирекції відділення Фонду протягом 10 днів від дня одержання свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності незалежно від того, провадить це підприємство господарську діяльність і розрахунки з оплати праці чи ні.
Для реєстрації необхідно подати заяву встановленої форми.
Після реєстрації виконавча дирекція відділення Фонду повинна видати Повідомлення про реєстрацію платника, у якому зазначаються реєстраційний номер, присвоєний новоствореному підприємству, ставка та терміни перерахування страхових внесків, а також реквізити банківського рахунку, на який перераховуються страхові внески.