Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПО РОБОЧІЙ ПРОФЕСІЇ ДОЯРКИ

Виконують всі виробничі процеси, пов'язані з обслуговуванням і доїнням корів:

1.Суворо дотримуються розпорядку дня.

2.Годують корів.

3.Дотримуються порядку згодовування кормів і нормування концентрованих, соковитих і грубих кормів.

4. Готують корми до згодовування.

5. Приймають участь в роботі, пов'язаній з моціоном, паруваннями, отеленнями, запусками корів.

6. Готують корів до отелення, доглядають за коровами в перші дні після отелення.

7. Беруть участь в роздоюванні корів після отелення.

8. Освоюють техніку доїння корів (ручну, машинну).

9. Вивчають правила доїння (тиша, припинення всіх робіт).

10.Вчаться особистій гігієні доярок. Беруть участь в заходах по покращенню якості молока.

11.Вчаться обліку отриманого молока від корів за добу, за місяць і по корівнику.

12.Приймають участь при отеленні корів і доглядають за новонародженими телятами.

13.Вивчають правила догляду за доїльними апаратами і молочним посудом.

14.Стежать за станом здоров'я корів і своєчасно надають ветеринарну допомогу.

 

 

КЕРІВНИЦТВО ПРАКТИКОЮ

 

 

Навчальна практика проводиться групами або підгрупами студентів. Методичне керівництво практикою студентів 1-го курсу на робочих самостійних або дубльованих місцях здійснюється викладачами чи майстрами виробничого навчання, а безпосереднє навчання техніці роботи проводять бригадири і старші працівники тваринницьких ферм.

У період практики для студентів розповсюджується розпорядок дня, прийнятий в господарстві. Кафедри розробляють пам'ятки по окремих технологічних процесах, виходячи з конкретних умов.

Весь період практики студент щодня записує виконану роботу, зауваження, пропозиції.

 


Читайте також:

  1. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  2. XXXIII. ЗАГАЛЬНІ ПРОФЕСІЇ (У ВСІХ ГАЛУЗЯХ ГОСПОДАРСТВА)
  3. Аспекти незалежності аудиторської професії
  4. Аспекти незалежності аудиторської професії.
  5. ВИМОГИ ПРОФЕСІЇ ДО ІНДИВІДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФАХІВЦЯ
  6. Виникнення професії архітектора
  7. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  8. Готовність до свідомого вибору професії
  9. Гранично допустимі концентрації забруднюючих речовин у робочій зоні і в атмосфері населених пунктів
  10. Дотримання принципу поваги до адвокатської професії в публіцистичній діяльності адвоката
  11. Еміль Дюркгейм(1858-1917 рр.) - видатний французький соціолог, фундатор соціології як науки, як професії і як предмета викладання
  12. З історії розвитку педагогічної професії




Переглядів: 705

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПРОГРАМА ОЗНАЙОМЧОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ТЕХНІКА МАШИННОГО ДОЇННЯ» | ЗВІТ ПРО ПРАКТИКУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.