Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Звіту з польової навчальної топографічної практики

1. Титульна сторінка – оформляється аналогічно до титульної сторінки курсової роботи, але дається перелік усіх членів бригади, вказується № бригади, бригадир.

2. Зміст – біля кожного пункту змісту зазначається в дужках прізвище студента, який писав, креслив, розраховував матеріали певного параграфу.

3. Календарний план проходження практики (1-2 ст.) – короткий опис робіт, що проводилися кожного дня. Зразок календарного плану:

1-ий день. Ознайомлення з метою, завданнями, планом проходження топографічної практики. Вступна лекція викладача на тему „Види, методи і призначення топографо-геодезичних знімань на місцевості”. Ознайомлення з правилами охорони праці та безпеки під час проходження польової практики. Інструктаж з охорони праці та безпеки. Робота в бібліотеці. Написання та оформлення теоретичних розділів звіту по практиці.

2-ий день. Вивчення будови і прийомів роботи з основними геодезичними приладами: нівеліром, теодолітом, бусоллю, екером, компасом-орієнтиром. Опанування навичками правильної повірки приладів, перевірки їх технічної справності, правил встановлення на точці, взяття відліків по шкалах. Ознайомлення з правилами оформлення і ведення польових журналів топографічних знімань різних типів. Вивчення будови нівелірних рейок і правил взяття відліків по них.

3-ий день. Польові знімальні роботи. 1 бригада – нівелювання ділянки траси. 2 бригада – теодолітне знімання полігону.

4-ий день. Польові знімальні роботи. 2 бригада – нівелювання ділянки траси. 1 бригада – теодолітне знімання полігону.

5-ий день. Камеральні роботи. Обробка польових журналів проведених топографічних знімань, розрахунки, опис робіт, креслення профілю траси нівелювання, плану полігону теодолітного знімання. Оформлення звіту по практиці, завершення оформлення польових щоденників членів бригад. Захист звіту, підведення підсумків виконання завдань, що виносилися на період проходження навчальної польової топографічної практики.

4. Вступ(1-2 ст.) – мета, завдання практики, що планується вивчити, освоїти, опанувати.

 

 

5. Теоретична частина звіту.

Розділ 1. Фізико-географічна характеристика району проведення

Навчальної практики (м.Луцька) (10-12 ст.).

1.1. Геологічна будова, рельєф.

1.2. Кліматичні особливості.

1.3. Гідрологія.

1.4. Грунти.

1.5. Флора і фауна.

1.6. Антропогенні умови (конкретно, короткий опис їх особливостей для району вул.. Львівської)


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. Абсолютність і відносність практики як критерія істини.
  3. Аналіз звіту про власний капітал
  4. Аналіз звіту про рух грошових коштів
  5. Аналіз звіту про фінансові результати
  6. Аналіз звіту про фінансові результати підприємства
  7. Антропогенез – процес виділення людини з тваринного святу, олюднення мавпи під впливом суспільної практики.
  8. Антропогенез – процес виділення людини з тваринного святу, олюднення мавпи під впливом суспільної практики.
  9. В.М.Шоботов. Цивільна оборона: Навчальний посібник. – Київ: «Центр навчальної літератури», 2004. – 438
  10. Взаємозв'язок між показниками Балансу та Звіту про власний капітал
  11. Види навчальної діяльності учнів на уроці
  12. Визначення найменшої польової вологоємності грунту




Переглядів: 722

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Аркуші Ф А-4 згідно з вимогами до креслень такого типу) | Розділ 2. Топографічні знімання, їх види та призначення (10-12 ст.).

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.