Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Обробка ОДНОВИМІРНИХ МАСИВІВ

8.1.Задано а1,…,а10 - кількість опадів (у мм), що випали в Одесі за останні 10 років. Обчислити середню річну кількість опадів і відхилення від середнього для кожного року.

8.2.Задані х1,х2,...,х7 - температура повітря за попередній тиждень. Визначити, скільки разів температура опускалася нижче 0o.

8.3.Інформація про кількість опадів, що випадали протягом декади, і про температуру повітря задана у вигляді двох масивів. Визначити, яка кількість опадів випала у вигляді снігу, яка у вигляді дощу (вважати, що йде дощ, якщо температура повітря більше 0°С).

8.4.В класі n хлопчиків і m дівчинок. Інформація про ріст хлопчиків і дівчинок задана у вигляді двох масивів. Визначити середній ріст хлопчиків і середній ріст дівчинок.

8.5.В області 10 районів. Відомі: площа (у га), що засівається пшеницею, і середня врожайність (ц/га) для кожного району. Визначити кількість зібраної пшениці в області.

8.6.На площині розташовані n точок з координатами (х11), (х22),...,(xn,yn). Визначити, скільки точок попадає усередину кола радіуса R із центром на початку координат.

8.7.Задано масив (а1,а2,...,а8). Знайти суму всіх елементів масиву, які задовольняють нерівності b аi c (b і c задані).

8.8.Молокозавод випускає n видів молочної продукції. Задані аi - кількість молока, необхідного для одержання 1 кг i-го виду молочної продукції; хi - щоденний випуск (у кг) i-го виду продукції (i=1,2,...,n). Визначити щоденну потребу молокозаводу в молоці.

8.9.Відомі плановий і фактичний випуск продукції (у т) по місяцях року. Визначити відсоток виконання плану в кожному місяці і відсоток виконання річного плану.

8.10.Задані bi (i=1,2,...,12) - фактичне споживання електроенергії заводом у i-ому місяці року. Визначити, наскільки відсотків перевищено план річного споживання електроенергії. Якщо план не перевищений, то визначити зекономлену кількість електроенергії.

8.11.Результати змагань по бігу на 100 м n спортсменів задані у вигляді масиву. Надрукувати кращий результат і кількість спортсменів, які не перевищили результат переможця, більше, ніж на 0,02 сек.

8.12.Учням 1-го класу щодня видається безкоштовно склянка молока (200 мл), якщо їхня вага становить менш 30 кг. Визначити, скільки літрів молока буде потрібно щодня для одного класу з 25 чоловік. Вага кожного учня представлена як елемент масиву.

8.13.У збиранні помідорів брала участь група з 10 студентів. За кожні 20 кг зібраних помідорів студент одержував 1 кг натуроплати. Визначити кількість помідорів (у кг), отриманих студентами, якщо відома кількість помідорів, зібраних кожним студентом (у вигляді масиву).

8.14.Коло із центром на початку координат має заданий радіус R. Задані n точок (х1,у1), (х2,у3),...,(хn,yn), які є центрами інших кіл того ж радіуса R. Визначити кількість кіл, що перетинають коло із центром на початку координат.

8.15.Задано пряму 4х - Зу = 0 і точки аi (i=1,2,...,6). Визначити, які точки лежать на прямій і скільки таких точок. Вхідні дані: а1(2,5;1), а2(3;-2), а3(1;-1), a4(0;2), а5(4;3), а6(5;2).

8.16.Скласти програму відповідей "Так" або "Ні" залежно від того, чи зустрічається число К у масиві А з n елементів.

8.17.Задано масив А. Підрахувати, скільки разів зустрічається в масиві максимальний елемент.

8.18.Задано масив цілих чисел А=(аi), i=1,2,...,n. Визначити кількість парних і непарних чисел у масиві.

8.19.Задано масив цілих чисел А=(аi), i=1,2,...,n. Визначити кількість елементів, що мають парні порядкові номери, і є непарними числами.

8.20.Задано масив цілих чисел А=(аi), i=1,2,...,n. Вивести ті елементи масиву, які при діленні на 7 дають остачу 1 або 2.

8.21.Для підприємства відомі випуски продукції по місяцях року. Визначити номер місяця з максимальним випуском і номер місяця з мінімальним випуском продукції.

8.22.Відомі заробітна плата для кожного з N співробітників відділу. Визначити кількість співробітників відділу, що одержують зарплату вище за середню по відділу.

8.23.Задано масив з N різних чисел. Знайти суму елементів масиву, розташованих після максимального елемента.

8.24.Підприємство випускає N видів виробів. Для виготовлення одного виробу i-го виду потрібно аi кг деякої сировини. Визначити загальну потрібну кількість сировини, якщо відомі bi - кількість виробів, що випускає підприємство, i-го виду.

8.25.Задані 2 масиви, що мають по N різних чисел. Замінити від'ємні елементи 1-го масиву на відповідні елементи 2-го масиву.

8.26.Задано масив з N різних елементів. Визначити кількість елементів, розташованих перед мінімальним елементом масиву.

8.27.Задані 2 масиви, що мають по N елементів. Знайти різницю між сумою елементів 1-го масиву і сумою елементів 2-го масиву.

8.28.Підприємство випускає N видів продукції. Відомі величини: аi - доходи підприємства від i-ої продукції, bi - витрати підприємства на випуск i-ої продукції. Визначити загальний прибуток підприємства (прибуток=доходи - витрати).

8.29.У бригаді N працівників, відома аi - вироблення за день i-го працівника. Визначити номер працівника, що дав максимальний виробіток, і номер працівника, що дав мінімальний виробіток.

8.30.Задано масив із N чисел. Визначити кількість чисел, кратних 4, і кількість чисел, кратних 5.


Читайте також:

  1. Аналітична обробка інформації вузлами інформаційно-аналітичної функціональної підсистеми МОЗ України і питань НС.
  2. Безпека при заготівлі та приготуванні кормів (подрібнення, теплова, хімічна обробка).
  3. Бухгалтерська обробка документів.
  4. Введення інформації в ЕОМ та її обробка
  5. Головні технологічні властивості гірничих порід і масивів.
  6. Графічна інформація та її обробка на мові Pascal.
  7. Графоаналітична обробка даних при двох змінних факторах і лінійної залежності
  8. Електроконтактна обробка
  9. Зміст масивів даних і програмних масивів.
  10. ІІ етап: Збір та обробка інформації.
  11. Ініціалізація масивів.
  12. Квазіоптимальна обробка і стробує.




Переглядів: 602

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Приклад виконання | Приклад виконання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.074 сек.