МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||
ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИМ. Е. Кругляк ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
Навчально-методичний посібник
Житомир Видавництво «Волинь»
УДК 93/99 ББК 63.3 (2=Укр)5 К-84
Рекомендовано Вченою радою Житомирського державного технологічного університету (протокол № від березня 2014 року)
Рецензенти: Борисова О. В., доктор історичних наук, професор ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка Казьмирчук Г. Д., доктор історичних наук, професор Київський національний університет імені Тараса Шевченка Стародубець Г. М., доктор історичних наук, професор Житомирський державний університет імені Івана Франка
© Кругляк М. Е., 2014
ЗМІСТ
1. Вступ…………………………………………………………………………….4 2. Програма навчальної дисципліни……………………………………………..5 3. Тематика лекційних і семінарських занять …………………………………..7 4. Самостійна робота студентів: 4. 1. Теми позанавчальної самостійної роботи………………………………...37 4. 2. Методика написання контрольної роботи студентами денної форми навчання………………………………....................41 4. 3. Самостійна робота для студентів заочної форми навчання……………..44 5. Питання на іспит з курсу «Історія української культури»……....................58 6. Критерії рейтингової системи оцінювання знань студентів……………….64 7. Список рекомендованої літератури………………………………………….66 8. Зразки тестових завдань…………………………………………....................69 9. Додатки: 9.1. Хронологічна таблиця…………………………………………....................74 9.2. Термінологічний словник…………………………………………………..79 9.3. Біографічний словник……………………………………………………..101
ВСТУП Курс історії української культури є базовим і обов’язковим для студентів усіх форм навчання й є складовою циклу професійної підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр». Програма курсу складена відповідно до навчального плану дисципліни «Історія української культури» на основі відповідних підручників, монографій, фахових періодичних видань. Дисципліна «Історія української культури» викладається на І курсі обсягом 72 години (2 модулі, 2 кредити). Мета курсу – ознайомити студентів із найважливішими закономірностями та головними етапами розвитку української культури, з найвідомішими досягненнями матеріальної і духовної діяльності українців у різних регіонах світу. Завдання курсу: – засвоєння студентами головних закономірностей розвитку зарубіжної та української культури, принципів її періодизації та типології; – формування уявлень про головні досягнення та культурну спадщину України; – визначення характерних рис самобутньої української культури та її місця в загальнолюдському культурному просторі; – розкриття характеру зв’язку світової та вітчизняної культури; – навчання студентів орієнтуватися в кращих надбаннях світового та вітчизняного мистецтва. У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати: предмет і об’єкт курсу «Історія української культури», основні методичні та методологічні засади пізнання історії української культури; загальні напрями і закономірності процесів розвитку світової та вітчизняної культури; характер зв’язку між світовою та вітчизняною культурою. вміти: самостійно осмислювати культурні явища; орієнтуватися у кращих надбаннях світового та українського мистецтва; виділяти загальні тенденції розвитку вітчизняної культури у світовому контексті; аналізувати тенденції розвитку культури в історичній ретроспективі; прогнозувати риси культури майбутнього; усвідомлювати гуманітарну підготовку в університеті як єдиний цілісний процес. Даний навчально-методичний посібник складений відповідно до логіки курсу «Історія української культури», містить 6 тем, які охоплюють період історії української культури від первісного суспільства до сучасності. До розгляду студентів пропонуються: програма навчальної дисципліни, плани лекційних і семінарських занять з навчально-методичним інструментарієм, вимоги до самостійної роботи студентів денної і заочної форм навчання, питання на іспит, критерії рейтингової оцінки знань студентів, зразки тестових завдань, список рекомендованої літератури, короткі хронологічна таблиця, термінологічний й біографічний словники. У навчально-методичному посібнику студент знайде для себе не тільки необхідний матеріал для підготовки до семінарського заняття, а й налаштування до поглибленого вивчення курсу завдяки пропонованим творчим завданням і проблемним запитанням. ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ Читайте також:
|
||||||||||||
|