МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Суспільно-політичний рух у Наддніпрянській Україні в кінці ХУ/ІІ - першій половині XIX ст.На кінець ХVІІІ ст. Наддніпрянська Україна у складі Російської імперії остаточно втратила залишки автономного устрою. І все ж українська старшина, зрівнявшись у правах з російським дворянством, не полишала спроб відновити автономію України. Згадайте діяльність комісії по складанню наказів для "Соборного положення" в 1767 р., коли українська депутація добивалася відновлення гетьманства; плани української старшини по відновленню автономного устрою за допомогою іноземних держав (зусилля В.Капніста); спроби відродити українські козацькі полки у 1812,1830,1853 рр. Далі з'ясуйте поширення революційних ідей в Україні після завершення війн з наполеонівською Францією. Підкресліть, що жахлива самодержавно-кріпосницька дійсність, що зберігалася у Росії й після війни, ідеї Великої Французької революції, демократичний устрій у ряді європейських країн посилювали почуття соціально-політичного невдоволення широких народних мас. Приведіть приклади збройної боротьби українських козаків, які спробували захистити свою самостійність (повстання Бузького козацького війська 1817 р., повстання у Чугуєві та Шебелинці 1819 р. і т. ін.). Висвітлюючи декабристський рух в Україні, зверніть увагу на фактори, що сприяли формуванню ідеології декабристів. Назвіть перші декабристські організації в Росії та їх керівників. Підкресліть, що "Союз благоденства” (1818 р.) мав свою управу в Тульчині на Поділлі, де активно діяв П.І.Пестель. Діяльність Південного товариства зосередилася в українських землях (Кам’янська та Васильківська управи на чолі з С. Волконським та С.Муравйовим-Апостолом). Згадайте також Товариство об'єднаних слов'ян, яке очолили Ю.Люблінський та брати Андрій і Петро Борисови. Аналізуючи програмні документи декабристів - "Руську правду", "Конституцію", "Правила", зверніть увагу на вирішення в них питання про політичний лад, устрій і долю України. Підкресліть, що найбільш поблажливою у вирішенні українського питання була "Конституція" М.Муравйова, яка в майбутньому устрої передбачала створення Української з центром у Харкові Чорноморської з центром у Києві держав. Коротко висвітивши події 14 грудня 1825 р. у Петербурзі, докладніше зупиніться на подіях, пов’язаних з повстанням Чернігівського полку, що розпочалося 29 грудня (керівники С.Муравйов-Апостол і М.Бестужев - Рюмін). Розкрийте значення агітаційного документу декабристів - "Православного катехізису", зосередьте увагу на залученні до повстання широкого кола солдатів і офіцерів, спробі охопити повстанням села і міста України Визначте причина поразки повстання і декабристського руху в цілому та їх історичне значення.
Читайте також:
|
||||||||
|