Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Визначення питомого заряду зарядженої частинки

1. Підведіть маркер миші до регулятора індукції магнітного поля . Натисніть ліву кнопку миші і, утримуючи її в натиснутому стані, змінюйте . Встановіть числове значення згідно таблиці варіантов. Аналогічним способом встановіть VX = 2·107 м/с, VZ = 0м/с.

Таблиця 50.1– Варіанти значень індукції магнітного поля

Варіант
В, mT 0.6 0.8 1.0 1.2 1.4 1.6 1.8 2.0

 

2. Натиснувши кнопку «Старт», спостерігайте рух частинки. Коли частинка зробить 20 повних обертів, натисніть кнопку «Стоп». Запишіть значення часу руху частики t. Обрахуйте період руху частинки(Т=t/20).

3.Запишіть радіус кола r, по якому рухається частинка, для даної швидкості VX.

4. Натисніть кнопку «Сброс». Збільшуючи VX на 0,5·107м/с, повторіть п. 2 ще 9 раз. Результати записуйте в таблицю.

5. Побудуйте графік залежності радіуса кола r руху частинки від швидкості VX. Визначите за нахилом прямої на графіку експериментальне значення питомого заряду частинки, використовуючи формулу , (ця формула виведена на основі (50.6)). Тут – тангенс кута нахилу прямої на графіку.

6. Знайдіть середнє значення питомого заряду частинки на основі результатів п.2 і п.5.

7. Порівняйте експериментально визначене значення питомого заряду частинки з табличними значеннями питомих зарядів для елементарних частинок і визначте, що за частинка рухалася в магнітному полі.

8. Запишіть результат. Сформулюйте висновки на основі результату і графіка.

 

Контрольні запитання

1. Дайте визначення магнітного поля.

2. Дайте визначення індукції магнітного поля.

3. Що називають силовими магнітними лініями.

4. Дайте визначення сили Лоренца.

5. Сформулюйте принцип суперпозиції для магнітного поля.

6. Яке магнітне поле називається однорідним?

7. Що таке питомий заряд?

8. Яку форму має траєкторія руху зарядженої частинки у магнітному полі?

 


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. Ocнoвнi визначення здоров'я
  6. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  7. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  8. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
  9. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
  10. Аналіз існуючих виробів та визначення завдань проекту
  11. Аналіз службового призначення деталей та конструктивних елементів обладнання харчових виробництві, визначення технічних вимог і норм точності при їх виготовленні
  12. Аналіз стратегічних альтернатив та визначення оптимальної стратегії формування фінансових ресурсів




Переглядів: 3787

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок виконання роботи | Теоретичні відомості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.