МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Складіть порівняльну таблицю органів управління суспільством (державою) в Афінах на різних етапах розвитку.
11. Вкажіть, які з наведених понять і визначень відповідають одне-одному. Заповніть таблицю, наведену в кінці питання.
Тести – тренінги: 1. Щодо кого у Афінській державі застосовувався остракізм: а) кримінальних злочинів; б) зрадників держави; в) неплатоспроможних боржників; г) громадян, які становили небезпеку для демократичного устрою держави. 2. Як називалися перші форми державності у Стародавній Греції: а) номи; б) різноплемінний союз; в) міста – поліси; г) жодна з перелічених. 3. Накладення атімії означало: а) позбавлення громадянства; б) перетворення вільної особи на раба; в) надання волі рабу; г) смертну кару. 4. Ареопаг в Афінах був органом: а) судової влади; б) законодавчої влади; в) виконавчої влади; г) військової влади. 5. Назвіть збірник права Афінської держави, укладений для розрядки напруги між аристократією та демосом: а) Закони Драконта; б) Закони Солона; в) Артхашастра; г) правильно все вищевикладене. 6. Які з перелічених органів влади було створено Клісфеном: а) Рада 500; б) Рада 400; в) Рада старійшин; г) Колегія 10 стратегів. 7. Які з перелічених прав мала жінка – афінянка? а) успадкувати майно; б) право голосу на народних зборах; в) вибирати самостійно собі чоловіка; г) ініціювати розлучення; д) Жодна з перелічених. 8. Які із перелічених суспільних верств відповідають суспільному ладу Афінської держави? а) державні раби; б) метеки; в) ілоти; г) періеки. 9. Які групи рабів існували в Афінах? а) приватні; б) державні; в) храмові; г) колективні. Схеми. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|