Семінарське заняття 4.
Змістовий модуль 4.
| Держава та право Стародавніх Греції (Стародавня Спарта). (2 год.).
|
Питання для обговорення:
1. Утворення і розвиток Стародавної Спарти.
2. Суспільний лад. Державний устрій.
3. Джерела та риси права:
а) право власності;
б) сімейне право;
в) кримінальне право.
Практичне завдання :
1. Перевірка основних понять та категорій.
2. Тести,ситуації для перевірки знань з теми.
3. Тести «Хто є хто».
Джерела до змістового модуля:
| Основні: 1,2,7,8,11,12,13,14.
Додаткова:20,21,26,33,36,49,56,58,59,78,92,99,108,119,134,136,142,150,152,153.
|
Самостійно розглянути наступні питання:
1. Зазначте особливості суспільної організації Спарти.
2. Чим пояснюється існування у Спарті інституту подвійної царської влади?
3. Реформи Агіса ІV, Клеомена ІІІ, Набіса.
4. Взаємини царів між собою та з іншими органами влади.
5. Як Аристотель характеризував спартанський устрій?
Читайте також: - II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
- IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
- VІ. План та організаційна структура заняття
- Вид заняття: лекція
- Вид заняття: лекція
- Вид заняття: лекція
- Вид заняття: лекція
- Вид заняття: лекція
- Вступне заняття
- Гігієнічна оцінка заняття з фізичної культури
- Друге заняття
- ДРУГЕ ЗАНЯТТЯ (LECTIO SECUNDA) Морфологія Дієслово (Verbum) Коротка характеристика граматичної будови латинської мови
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|