Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Семінарське заняття 4.

Змістовий модуль 4. Держава та право Стародавніх Греції (Стародавня Спарта). (2 год.).

Питання для обговорення:

1. Утворення і розвиток Стародавної Спарти.

2. Суспільний лад. Державний устрій.

3. Джерела та риси права:

а) право власності;

б) сімейне право;

в) кримінальне право.

Практичне завдання :

1. Перевірка основних понять та категорій.

2. Тести,ситуації для перевірки знань з теми.

3. Тести «Хто є хто».

Джерела до змістового модуля: Основні: 1,2,7,8,11,12,13,14. Додаткова:20,21,26,33,36,49,56,58,59,78,92,99,108,119,134,136,142,150,152,153.

 

Самостійно розглянути наступні питання:

1. Зазначте особливості суспільної організації Спарти.

2. Чим пояснюється існування у Спарті інституту подвійної царської влади?

3. Реформи Агіса ІV, Клеомена ІІІ, Набіса.

4. Взаємини царів між собою та з іншими органами влади.

5. Як Аристотель характеризував спартанський устрій?

 


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вступне заняття
  10. Гігієнічна оцінка заняття з фізичної культури
  11. Друге заняття
  12. ДРУГЕ ЗАНЯТТЯ (LECTIO SECUNDA) Морфологія Дієслово (Verbum) Коротка характеристика граматичної будови латинської мови




Переглядів: 461

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Державний лад Афін. | Методичні вказівки.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.