Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Семінарське заняття 9.

Змістовий модуль 9. Феодальна держава і право Німеччини. (2 год.).

Питання для обговорення:

1. Утворення Німеччини. Особливості її розвитку у період феодальної роздробленості. Суспільний лад.

2. Формування станово-представницької монархії. «Золота Булла».

3. Князівський абсолютизм. «Освічений» абсолютизм.

4. Джерела права феодальної Німеччини. «Саксонское зеркало». «Кароліна».

Практичне завдання :

1. Навчальні та контролюючі тести.

2. Перевірка понять та категорії.

3. Кросворди з теми.

Джерела до змістового модуля: Основні: 1,2,8,11,12,13,14. Додаткова:18,20,21,24,26,33,36,37,44,46,49,54,58,59,63,72,80,89,90,92,93,94,99,103,105,108, 119,131,132,133,142,144,145,150,152,153.

Самостійно розглянути наступні питання:

1. Феодалізація німецького суспільства.

2. Особливості станово-представницької монархії у Німеччині. Роль міст.

3. Чому в Німеччині абсолютизм склався як князівський, а не загальнодержавний?

4. Порядок обрання Німецького імператора за «Золотою Буллою» (1356 р.).

5. Взаємодії німецького імператора та Папі Римського у період священної Римської імперії німецької нації.

6. Які події призвали до остаточної ліквідації Священної Римської імперії німецької нації.

7. Охарактеризуйте політику просвіченого абсолютизму в Австрії.

 


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вступне заняття
  10. Гігієнічна оцінка заняття з фізичної культури
  11. Друге заняття
  12. ДРУГЕ ЗАНЯТТЯ (LECTIO SECUNDA) Морфологія Дієслово (Verbum) Коротка характеристика граматичної будови латинської мови




Переглядів: 410

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Державний лад Англії після нормандського завоювання 1066 року. | Методичні вказівки.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.