Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Семінарське заняття 9.

Змістовий модуль 9. Феодальна держава і право Німеччини. (2 год.).

Питання для обговорення:

1. Утворення Німеччини. Особливості її розвитку у період феодальної роздробленості. Суспільний лад.

2. Формування станово-представницької монархії. «Золота Булла».

3. Князівський абсолютизм. «Освічений» абсолютизм.

4. Джерела права феодальної Німеччини. «Саксонское зеркало». «Кароліна».

Практичне завдання :

1. Навчальні та контролюючі тести.

2. Перевірка понять та категорії.

3. Кросворди з теми.

Джерела до змістового модуля: Основні: 1,2,8,11,12,13,14. Додаткова:18,20,21,24,26,33,36,37,44,46,49,54,58,59,63,72,80,89,90,92,93,94,99,103,105,108, 119,131,132,133,142,144,145,150,152,153.

Самостійно розглянути наступні питання:

1. Феодалізація німецького суспільства.

2. Особливості станово-представницької монархії у Німеччині. Роль міст.

3. Чому в Німеччині абсолютизм склався як князівський, а не загальнодержавний?

4. Порядок обрання Німецького імператора за «Золотою Буллою» (1356 р.).

5. Взаємодії німецького імператора та Папі Римського у період священної Римської імперії німецької нації.

6. Які події призвали до остаточної ліквідації Священної Римської імперії німецької нації.

7. Охарактеризуйте політику просвіченого абсолютизму в Австрії.

 


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вступне заняття
  10. Гігієнічна оцінка заняття з фізичної культури
  11. Друге заняття
  12. ДРУГЕ ЗАНЯТТЯ (LECTIO SECUNDA) Морфологія Дієслово (Verbum) Коротка характеристика граматичної будови латинської мови




Переглядів: 468

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Державний лад Англії після нормандського завоювання 1066 року. | Методичні вказівки.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.