Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Семінарське заняття 11.

Змістовий модуль 12. Держава і право Візантії. (1 год.).

Змістовий модуль 13. Держава і право Болгарії, Сербії,Польщі,Чехії. (1 год.).

Питання для обговорення:

1. Утворення Візантійської імперії та її розвиток (IV в.-1453 р.).

2. Державний устрій та суспільний лад.

3. Дигести Юстініана. Суд і процес.

4. Утворення та розвиток феодальних держав Болгарії, Сербії, Польщі, Чехії.

5. Право західних слов’ян.

Практичне завдання :

1. Навчальні та контролюючі тести.

2. Кросворди з тем.

Джерела до змістового модуля: Основні : 7. Додаткова:26,33,34,35,36,48,54,59,68,73,74,80,89,90,108,109,119,136,142,144,150,152,153.

Самостійно розглянути наступні питання:

1.Коли і при яких обставин виникла Візантія?

2.Історія створення та загальна характеристика Дигест Юстініана.

3.Цивільний процес за Дигестами Юстініана.

4.Поморські і полабські слов’яни та їх держава.

5.Чому Кошицькі привілеї Людовіка Угорського (1374 р.) заклали основи майбутньої дворянської демократії в Польщі?

6.Найбільш ранні феодальні держави на території сучасної Чехії та їх історія.

7.Характеристика «Закону судним людям » (865 р.).

8.Характеристика «Законника Стефана Душана» (1349 р.).

 


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вступне заняття
  10. Гігієнічна оцінка заняття з фізичної культури
  11. Друге заняття
  12. ДРУГЕ ЗАНЯТТЯ (LECTIO SECUNDA) Морфологія Дієслово (Verbum) Коротка характеристика граматичної будови латинської мови




Переглядів: 426

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Організація влади та правління в Київській Русі (ХІ-ХІІ ст.). | Методичні вказівки.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.