Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Семінарське заняття 12.

Змістовий модуль 14. Держава і право Росії (ХІІ-серед. ХVII ст.). (2 год.).

Питання для обговорення:

1. Державність та право Володимирівського Князівства.

2. Новгородська феодальна республіка та її суспільний і державний лад.

3. Створення Московської Русі та її суспільний і державний лад.

4. Московія доби станово-представницької монархії.

5. Розвиток русько-феодального права. Новгородська та псковська судні грамоти. Судебники 1497 та 1550 рр. Соборне уложення 1649 р.

Практичне завдання :

1. Тести «Хто є хто».

2. Словник базових понять.

3. Кросворди з теми.

Джерела до змістового модуля: Основні : 4,5,7,9,11,13,15. Додаткова:16,23,26,36,46,49,54,64,65,66,89,90,91,98,106,113,114,115,135,149,152.

Самостійно розглянути наступні питання:

1. Органи влади Володимирівського князівства.

2. Із яких суспільних верств складалося суспільство Новгорода.

3. Які види власності були у Московській державі?

4. Як судебники 1497, 1550 рр. обґрунтовують станову нерівність у Московській державі?

5. Зазначте передумови формування станово-представницької форми правління в Московії.

6. У чому суть приказної системи управління Московської держави?

7. Мета і система покарань у Московській державі.

 


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вступне заняття
  10. Гігієнічна оцінка заняття з фізичної культури
  11. Друге заняття
  12. ДРУГЕ ЗАНЯТТЯ (LECTIO SECUNDA) Морфологія Дієслово (Verbum) Коротка характеристика граматичної будови латинської мови




Переглядів: 428

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Структура вищих органів влади і управління Візантією (ІV – VII ст.). | Методичні вказівки.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.