Семінарське заняття 12.
Змістовий модуль 14. Держава і право Росії (ХІІ-серед. ХVII ст.). (2 год.).
Питання для обговорення:
1. Державність та право Володимирівського Князівства.
2. Новгородська феодальна республіка та її суспільний і державний лад.
3. Створення Московської Русі та її суспільний і державний лад.
4. Московія доби станово-представницької монархії.
5. Розвиток русько-феодального права. Новгородська та псковська судні грамоти. Судебники 1497 та 1550 рр. Соборне уложення 1649 р.
Практичне завдання :
1. Тести «Хто є хто».
2. Словник базових понять.
3. Кросворди з теми.
Джерела до змістового модуля:
| Основні : 4,5,7,9,11,13,15.
Додаткова:16,23,26,36,46,49,54,64,65,66,89,90,91,98,106,113,114,115,135,149,152.
| Самостійно розглянути наступні питання:
1. Органи влади Володимирівського князівства.
2. Із яких суспільних верств складалося суспільство Новгорода.
3. Які види власності були у Московській державі?
4. Як судебники 1497, 1550 рр. обґрунтовують станову нерівність у Московській державі?
5. Зазначте передумови формування станово-представницької форми правління в Московії.
6. У чому суть приказної системи управління Московської держави?
7. Мета і система покарань у Московській державі.
Читайте також: - II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
- IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
- VІ. План та організаційна структура заняття
- Вид заняття: лекція
- Вид заняття: лекція
- Вид заняття: лекція
- Вид заняття: лекція
- Вид заняття: лекція
- Вступне заняття
- Гігієнічна оцінка заняття з фізичної культури
- Друге заняття
- ДРУГЕ ЗАНЯТТЯ (LECTIO SECUNDA) Морфологія Дієслово (Verbum) Коротка характеристика граматичної будови латинської мови
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|