МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Основні методи дослідження у галузі філологіїМетоди дослідження в системі філологічних наук діляться на дві групи: методи літературознавчого аналізу та методи мовознавчого аналізу. Методидослідженняугалузілітературознавства – це сукупність засобів та прийомів вивчення літературних явищ, які засновані на теоретичних уявленнях про сутність літератури: Традиційні методи, які засновані на контекстуальному вивченні літературного твору: Ø Біографічний метод – за допомогою якого пояснюється творчість письменника, спираючись на його біографію; Ø Соціологічний метод – дозволяє проводити аналіз літератури у зв’язку з суспільними умовами, що мали вплив на письменника та його творчість; Ø Історико-культурний метод – спрямований на вивчення зв’язку літературного твору з культурними явищами певної епохи; Ø Порівняльний метод – використовується для виявлення типологічних зв’язків літературного твору з іншими творами; Ø Творчо-генетичний метод – дозволяє вивчати історію створення літературного твору Нетрадиційні методи, що спрямовані на вивчення внутрішніх зв’язків елементів літературного твору : Ø Формальний метод (структуралізм) – застосовується для вивчення форми (структури) твору; Ø Семіотичний метод – дозволяє розглядати твір як знакову систему; Ø Стилістичний метод – дає змогу виявити індивідуальні особливості письменника; Ø Мікроаналіз – спрямований на детальне дослідження фрагментів твору Методидослідженняугалузімовознавства: Ø Порівняльно-історичний метод – являє собою сукупність процедур з реконструкції походження мов; Ø Типологічний метод – дозволяє вивчати диференціацію мов у залежності від їх структурних, граматичних та функціональних особливостей у незалежності до їх генетичної спорідненості Ø Зіставний метод – головний метод контрактивної лінгвістики, який спрямований на вияв спільних та специфічних рис мов, які порівнюються на всіх рівнях Ø Структурний метод – призначений для вивчення мовних явищ як варіантів цілісної системи мови, яка являє собою упорядковану ієрархію всіх його рівнів У сучасній лінгвістичній науці широко використовуються функціональний та конструктивний методи, а також більш специфічні методи, такі як, метод компонентного аналізу, метод опозицій, дистрибутивна методика, лінгвістичний експеримент, статистичний метод. ТЕМА № 4: Організація науково-дослідної та самостійної роботи у вищих навчальних закладах та її види План 1. Логіка наукового дослідження 2. Загальна схема наукового дослідження. 3. Організація і планування наукового дослідження. 4. Організація науково-дослідної роботи у вищих навчальних закладах. 5. Форми науково-дослідницьких робіт. 6. Самостійна робота в системі навчального процесу. 7. Сутність і структура самостійної роботи. 8. Методика вивчення наукової, навчальної, навчально-методичної літератури.
Читайте також:
|
||||||||
|