МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Основні методи дослідження у галузі філологіїМетоди дослідження в системі філологічних наук діляться на дві групи: методи літературознавчого аналізу та методи мовознавчого аналізу. Методидослідженняугалузілітературознавства – це сукупність засобів та прийомів вивчення літературних явищ, які засновані на теоретичних уявленнях про сутність літератури: Традиційні методи, які засновані на контекстуальному вивченні літературного твору: Ø Біографічний метод – за допомогою якого пояснюється творчість письменника, спираючись на його біографію; Ø Соціологічний метод – дозволяє проводити аналіз літератури у зв’язку з суспільними умовами, що мали вплив на письменника та його творчість; Ø Історико-культурний метод – спрямований на вивчення зв’язку літературного твору з культурними явищами певної епохи; Ø Порівняльний метод – використовується для виявлення типологічних зв’язків літературного твору з іншими творами; Ø Творчо-генетичний метод – дозволяє вивчати історію створення літературного твору Нетрадиційні методи, що спрямовані на вивчення внутрішніх зв’язків елементів літературного твору : Ø Формальний метод (структуралізм) – застосовується для вивчення форми (структури) твору; Ø Семіотичний метод – дозволяє розглядати твір як знакову систему; Ø Стилістичний метод – дає змогу виявити індивідуальні особливості письменника; Ø Мікроаналіз – спрямований на детальне дослідження фрагментів твору Методидослідженняугалузімовознавства: Ø Порівняльно-історичний метод – являє собою сукупність процедур з реконструкції походження мов; Ø Типологічний метод – дозволяє вивчати диференціацію мов у залежності від їх структурних, граматичних та функціональних особливостей у незалежності до їх генетичної спорідненості Ø Зіставний метод – головний метод контрактивної лінгвістики, який спрямований на вияв спільних та специфічних рис мов, які порівнюються на всіх рівнях Ø Структурний метод – призначений для вивчення мовних явищ як варіантів цілісної системи мови, яка являє собою упорядковану ієрархію всіх його рівнів У сучасній лінгвістичній науці широко використовуються функціональний та конструктивний методи, а також більш специфічні методи, такі як, метод компонентного аналізу, метод опозицій, дистрибутивна методика, лінгвістичний експеримент, статистичний метод. ТЕМА № 4: Організація науково-дослідної та самостійної роботи у вищих навчальних закладах та її види План 1. Логіка наукового дослідження 2. Загальна схема наукового дослідження. 3. Організація і планування наукового дослідження. 4. Організація науково-дослідної роботи у вищих навчальних закладах. 5. Форми науково-дослідницьких робіт. 6. Самостійна робота в системі навчального процесу. 7. Сутність і структура самостійної роботи. 8. Методика вивчення наукової, навчальної, навчально-методичної літератури.
Читайте також:
|
||||||||
|