Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПРИКЛАД ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ДЛЯ ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ

1. Оберітьправильне визначення терміну „культура”:

а) творча діяльність людей та взаємовідносини, що склалися в процесі розподілу культурних надбань;

б) сукупність матеріальних і духовних цінностей, вироблених людством в процесі історії;

в) відображення творчих сил і здібностей людей, виражених у темах і формах організації їх життя та діяльності;

г) творча діяльність людей, сукупність створених ними цінностей та взаємовідносини, що склалися в процесі розподілу культурних надбань.

 

2. Назвіть охарактеризований нижче мистецький напрям:

необмежена свобода, втеча від дійсності, погляд на світ крізь призму фантазій і вигадок.

 

3. У мистецтві яких із нижче наведених племен був поширений звіриний стиль?

а) слов’ян;

б) скіфів;

в) гунів;

г) готів;

д) аварів.

 

4. В якому році була відкрита Києво-Могилянська колегія?

а) 1460р.;

б) 1574р.;

в) 1619 р.;

г) 1632 р.;

 

5. Хто із названих видатних діячів культури відкрив у 1922 р. театр „Березіль”?

а) Г. Юра;

б) Л. Курбас;

в) М. Хвильовий;

г) А. Кримський.

 

6.Вкажіть логічний ланцюжок, в якому об’єднано діячів української музичної культури:

а) Г. Сковорода, І. Полетика, В. Капніст;

б) І. Григорович-Барський, Д. Левицький, С. Ковнір;

в) М. Березовський, Д. Бортнянський, А. Ведель;

г) Д. Самойлович, В. Боровиковський, І. Равич;

д) Г. Полетика, С. Ковнір, Д. Самойлович.

 

7. Оберітьправильне тлумачення терміну „козацьке бароко”:

а) мистецький стиль, який панував в Європі на початку ХVІІ – наприкінці ХVІІІ ст.;

б) визначальний напрям розвитку образотворчого мистецтва та літератури в Європі на початку ХVІІ – наприкінці ХVІІІ ст.;

в) основний напрям розвитку архітектури в Україні на початку ХVІІ – наприкінці ХVІІІ ст.

г) визначальний європейський напрям розвитку мистецтва, що панував в Україні на початку ХVІІ – наприкінці ХVІІІ ст., ввібравши риси творчих досягнень козацької доби;

д) визначальний напрям розвитку літератури, що панував в Україні на початку ХVІІ – наприкінці ХVІІІ ст. й демонстрував особливості творчих досягнень козацької доби

 

8. Зазначте особливості, характерні для первісної культури:

а) гетерогенність, тотеїзм, табу;

б) гомеостатичність, гетерогенність, гомогенність;

в) гомогенність, синкретичний характер, табу.

 

9. Назвіть художній метод, що передбачає:

правдиве відображення реальної дійсності, правдивість відтворення не лише деталей, а й типових характерів у реальних обставинах.

 

 

10. Вкажіть прізвища діячів українського образотворчого мистецтва другої половини ХІХ ст.:

а) М. Гамалія;

б) М. Бекетов;

в) А. Куїнджі;

г) М. Мурашко.

 

11.Назвіть факти, що стосуються життя та діяльності М. Лисенка:

а) студент природничого факультету Харківського університету;

б) випускник Болонської музичної школи;

в) ініціатор відкриття першої в Україні національної музично-драматичної школи;

г) автор музики до вірша П.Чубинського „Ще не вмерла Україна”.

 

12. Вкажіть назви українських міст, де впродовж 1920-х рр. були створені та діяли кінофабрики або студії:

а) м. Харків;

б) м. Київ;

в) м. Одеса;

г) м. Миколаїв.

 

 

13. Встановіть відповідність між назвами форм первісних релігійних вірувань та їх визначеннями:

а) анімізм; б) тотемізм; в) фетишизм; г) магія; 1) віра в існування надприродних сил і богів; 2) поклоніння предметам неживої природи, що наділені надприродною силою; 3) віра в існування душі і духів; 4) обряди та система дій з метою надприродного впливу на зовнішнє середовище; 5) поклоніння певному виду тварин чи рослин, які вважаються охоронцями роду.

 

14. Визначте сутність літературних напрямів та жанрів, поширених в Київській Русі:

а) перекладна література; б) оригінальна література; в) паломницька література; г) апокрифи; д) світська література; е) патерик; є)природничо-наукова література; ж) історична література; з) літописання; 1) записи подій, ведені ченцями; 2) матеріали про мандри українців; 3) власна література, що сформувалась і розвивалась на місцевому національному ґрунті; 4) літературний переклад подій світової історії; 5)матеріали про спостереження та вивчення природи; 6) розповіді про духовних, світських осіб, канонізованих християнською церквою; 7) неканонізовані перекази на біблійні теми; 8) оповідання про подвиги пустельників певної території, общини; 9) твори, оригінали яких надійшли з країн Заходу чи Сходу;

15. Знайдіть визначення наведених термінів:

а) відродження; б) бароко; в) гравюра; г) готика; д) катехізис; 1) релігійна книга, в якій стисло викладено догмати християнської віри в запитаннях і відповідях; 2) архітектурний стиль ХІІ-ХVІ ст., для якого характерні легкість та просторовість, використання стрілчастих арок, галерей, шпилів, вітражів; 3) мистецький стиль кінця ХVІ-ХVІІІ ст., світобачення якого базується на трагічній суперечності людини і світу; 4) мистецтво, засноване на гуманізмі, поверненні до ідеалів античності; 5) вид графіки, в якому зображення є друкованим відтиском малюнка, нанесеного на дошку з дерева, каменю, метала.

 

 

16. Встановіть відповідності між назвами козацьких літописів та характеристиками їх змісту:

1) „Літопис Самовидця” 2) „Літопис Григорія Грабянки” 3) „Літопис Самійла Величка” а) твір складався із двох частин: опису подій з 1648 по 1660 рр. та з 1660 по 1700 рр.; рукопис супроводжувався десятками портретів гетьманів, добірками рукописів та поетичних текстів, оповідань тощо; б) твір оповідає про події історії України від найдавніших часів до 1709 р.; рукопис основну увагу приділяє перебігові національно-визвольної війни; написаний на основі великої кількості документів та історичних праць; в) твір описує події з 1648 по 1702 рр.; автори переписів довели виклад подій до 1734 р.; авторство приписують Роману Ракушці-Романовському; г) твір вважається першим українським підручником з історії; витримав близько 30 видань; охоплює події від найдавніших часів до початку останньої чверті ХVІІ ст.; обґрунтовує проросійські позиції.

 

17. Розташуйте події, що стосуються історії Києво-Могилянської академії, у хронологічній послідовності:

а) надання статусу академії;

б) заснування київської братської школи;

в) заснування Київської колегії;

г) заснування Київської Лаврської школи.

 

18. Назвіть осередки українського книгодрукування у другій половині ХVІ-ХVІІ ст.:

а) с. Пересопниця;

б) м. Львів;

в) м. Острог;

г) м. Броди;

д) Києво-Печерська лавра;

е) Афонський монастир;

є) м. Трахтемирів.

 

19. Розташуйте основні мистецькі терміни, що були характерними віхами у розвитку української культури кінця ХVІІІ – початку ХХ ст., у хронологічній послідовності:

а) модернізм;

б) класицизм;

в) реалізм;

г) романтизм.

 

20. Розташуйте літературні твори, з яких наведено уривки, у хронологічній послідовності:

а) „У той же час прислав папа послів достойних, що принесли Данилові вінець, і скіпетр, і корону, які означають королівський сан”;

б) „Ігор сей, славен князь ..., ратного духу виповнився та й повів полки свої хоробрі на землю Половецьку за землю Руську”;

в) „ ... а коли добре щось умієте – того не забувайте, а чого не вмієте – то того учітесь, так само, як отець мій. Удома сидячи, він зумів знати п’ять мов”.

 

21. Визначіть основні риси української культури середини ХІV-ХVІ ст.:

а) відхід від візантійських зразків та канонів;

б) домінування впливів католицької церкви;

в) поширення ідей гуманізму;

г) впровадження нових форм самовираження та нових мистецьких стилів;

д) відхід від традицій Київської Русі та Галицько-Волинської держави;

е) посилення уваги до людини та її духовного світу.

 

22. Назвіть галузі знань, в яких працювали названі діячі?

а) Л. Писаржевський; б) О. Палладін; в) Д. Багалій; г) Г. Проскура; 1) історія; 2) гідромеханіка; 3) біохімія; 4) хімія.

 

 

23. Назвіть напрями мистецтва, представниками яких стали названі діячі:

а) В. Сосюра, В. Чумак, В. Еллінський; б) М. Зеров, П. Филипович, М. Рильський; в) Я. Савченко, В. Кобилянський, Д. Загул; 1) неокласицизму; 2) романтизму; 3) символізму.

 

24. Коли була проголошена політика коренізації:

а) 1922 р.; б) 1923 р.; в) 1924 р.; 1) на Х з’їзді РКП(б); 2) на ХІ з’їзді РКП(б); 3) на ХІІ з’їзді РКП(б);

 

25. Зазначте авторів названих творів:

а) О. Гончар; б) М. Стельмах; в) В. Некрасов; 1) „В окопах Сталінграду”; 2) „Прапороносці”; 3) „Велика рідня”.

26. За який із названих творів Володимира Сосюри його було звинувачено в українському буржуазному націоналізмі?

а) „Червона зима”;

б) „Любіть Україну”;

в) „Дніпрельстан”;

г) „Україна в огні”.

27. Встановіть відповідність:

а) Л. Осика; б) І. Миколайчук; в) С. Параджанов; г) Ю. Іллєнко; 1) „Білий птах з чорною ознакою” ; 2) „Тіні забутих предків” ; 3) „Камінний хрест” ; 4) „Криниця для спраглих”.

 

28. Назвіть відомих оперних співаків:

а) Є. Мірошніченко;

б) Г. Ципола;

в) М. Стеф’юк;

г) П. Майборода;

д) А. Мокренко.

 

29. В якій програмі була обґрунтована концепція розвитку освіти, затверджена Кабінетом Міністрів України у листопаді 1993 р.?

а) „Освіта” („Україна ХХІ століття”);

б) „Трансформація народної освіти на рубежі ХХ і ХХІ століть”;

в) „Школа. Коледж. Вуз: нові підходи до вирішення проблем народної освіти”.

 

30. Назвіть фактори, що сприяють відродженню релігійного життя в сучасній Україні:

а) зняття заборон на релігійне життя;

б) забезпечення з боку держави реальних гарантій свободи совісті;

в) перетворення церкви на державну структуру;

г) загострення суспільних проблем;

д)часткова втрата старих ідеологічних орієнтирів та цінностей;

е) відсутність міжконфесійних протиріч;

ж) пошук духовної опори у житті;

з) відновлення традиційних духовних цінностей.



Читайте також:

  1. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  2. I. Культура учебного труда как теоретическая и прикладная проблема педагогической психологии
  3. IV. Питання самоконтролю.
  4. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  5. V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  6. VI. Перелік питань для підсумкового контролю знань, умінь та навичок
  7. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  8. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  9. Абсолютні синоніми (наприклад, власне мовні й запозичені) в одному тексті ділового стилю вживати не рекомендується.
  10. Автоматизація контролю та діагностування вузлів РЕА
  11. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  12. Аналіз існуючих виробів та визначення завдань проекту




Переглядів: 649

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Критерії та шкала оцінювання знань і вмінь студентів | СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.