Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Критерії та шкала оцінювання знань і вмінь студентів

 

Контроль знань і вмінь студентів (поточний і підсумковий) з дисципліни “Історія української культури” здійснюють згідно з кредитно-модульною системою організації навчального процесу.

Поточний контроль – здійснюють під час практичних занять, виконання індивідуальних завдань, засвоєння певного модуля.

Підсумковий контроль – включає екзамен, метою якого є визначення рівня знань студента.

Тест для проведення підсумкового контролю знань і вмінь студентів з “Історії української культури” містить 30 завдань. Для об’єктивного оцінювання студентів ураховують складність питань:

- питання високого рівня складності – 100%;

- питання середнього рівня складності – 75%;

- питання низького рівня складності – 50%.

Завдання оцінюються з урахуванням рівня складності питань, а саме:

- питання високого рівня складності оцінюють у “4” бали;

- питання середнього рівня складності – “3” бали;

- питання низького рівня складності – “2” бали.

Для визначення загальної суми балів з навчальної дисципліни за основу беруть наведену нижче шкалу:

 

Загальна сума балів Атестаційна оцінка Оцінка ЄCTS
Оцінка Визначення оцінки
90-100 Відмінно А Відмінно
82-89 Добре В Дуже добре
75-81 С Добре
66-74 Задовільно D Задовільно
60-65 E Достатньо
35-59 Незадовільно FX Незадовільно
1-34 F Незадовільно

 



Читайте також:

  1. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  2. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  3. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  4. III. Актуалізація набутих знань
  5. III. Контроль знань
  6. IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ
  7. IV. Закріплення й узагальнення знань
  8. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  9. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  10. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 705

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІЗ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ | ПРИКЛАД ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ДЛЯ ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.