МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІЗ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ„ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ”
1. Моделі розвитку України в історії української культури. 2. Трипільська культура як перша хліборобська цивілізація. 3. Європейська ідентичність українців. 4. Феномен українсько-російської „бікультурної” приналежності. 5. Культура східних слов’ян дохристиянської доби. 6. Міфи та вірування давніх слов’ян. 7. Вплив візантійської культури на культуру Київської Русі. 8. Вплив християнства на духовну культуру Київської Русі. 9. „Повість временних літ” як літературно-енциклопедичний твір. 10. Києво-Печерський монастир як науково-освітній осередок. 11. Селянство як носій культурного традиціоналізму. 12. Риси української міської культури та її регіональні особливості. 13. Землеробська культура та її світоглядні, моральні й естетичні детермінанти. 14. Регіональні відмінності організації побуту українців. 15. Українське село як джерело формування національної культури та менталітету. 16. Усна народна творчість як елемент духовної культури українського народу. 17. Люблінська поліхромія. 18. Козаки-характерники: міф і реальність. 19. Церковна та культурно-просвітницька діяльність П. Могили. 20. К.Острозький – меценат української культури. 21. Літературна творчість Григорія Сковороди. 22. Пам’ятки архітектури класицизму в Україні. 23. Вплив українського духовенства розвиток російської культури ХVІІ-ХVІІІ ст. 24. Козацькі літописи – визначна пам’ятка духовної культури України. 25. П.Котляревський – визначний діяч української культури. 26. Просвітницькі елементи філософії Г. Сковороди. 27. Світогляд Кирило-Мефодіївського товариства. 28. Культурна спадщина Тараса Шевченка. 29. О. Потебня – початківець психологічного напряму у вітчизняному мовознавстві. 30. М. Вербицький: історія створення твору „Ще не вмерла Україна”. 31. М. Лисенко – основоположник національної композиторської школи в Україні. 32. Лесь Курбас і українське театральне мистецтво. 33. Стрілецький епос та його місце в українській культурі ХХ ст. 34. Мова як чинник становлення духовності українців. 35. Роль культури в консолідації нації. Орієнтовний розподіл балів, що присвоюються студентам
* максимально можлива кількість балів
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|