Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІЗ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

„ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ”

 

1. Моделі розвитку України в історії української культури.

2. Трипільська культура як перша хліборобська цивілізація.

3. Європейська ідентичність українців.

4. Феномен українсько-російської „бікультурної” приналежності.

5. Культура східних слов’ян дохристиянської доби.

6. Міфи та вірування давніх слов’ян.

7. Вплив візантійської культури на культуру Київської Русі.

8. Вплив християнства на духовну культуру Київської Русі.

9. „Повість временних літ” як літературно-енциклопедичний твір.

10. Києво-Печерський монастир як науково-освітній осередок.

11. Селянство як носій культурного традиціоналізму.

12. Риси української міської культури та її регіональні особливості.

13. Землеробська культура та її світоглядні, моральні й естетичні детермінанти.

14. Регіональні відмінності організації побуту українців.

15. Українське село як джерело формування національної культури та менталітету.

16. Усна народна творчість як елемент духовної культури українського народу.

17. Люблінська поліхромія.

18. Козаки-характерники: міф і реальність.

19. Церковна та культурно-просвітницька діяльність П. Могили.

20. К.Острозький – меценат української культури.

21. Літературна творчість Григорія Сковороди.

22. Пам’ятки архітектури класицизму в Україні.

23. Вплив українського духовенства розвиток російської культури ХVІІ-ХVІІІ ст.

24. Козацькі літописи – визначна пам’ятка духовної культури України.

25. П.Котляревський – визначний діяч української культури.

26. Просвітницькі елементи філософії Г. Сковороди.

27. Світогляд Кирило-Мефодіївського товариства.

28. Культурна спадщина Тараса Шевченка.

29. О. Потебня – початківець психологічного напряму у вітчизняному мовознавстві.

30. М. Вербицький: історія створення твору „Ще не вмерла Україна”.

31. М. Лисенко – основоположник національної композиторської школи в Україні.

32. Лесь Курбас і українське театральне мистецтво.

33. Стрілецький епос та його місце в українській культурі ХХ ст.

34. Мова як чинник становлення духовності українців.

35. Роль культури в консолідації нації.


Орієнтовний розподіл балів, що присвоюються студентам

Вид контролю Модуль Тема Навчальні заняття (підготовка та виконання) Виконання індивідуальних завдань Модульний (змістово-модульний) контроль Всього балів (сума 4+5+6)
Поточний контроль 1.1.
1.2
1.3
1.4
1.5
Всього за модуль 1
2.1.
2.2
2.3
2.4
Всього за модуль 2
Всього за поточний контроль* RМ1+RМ2 х 0,7  
Підсумковий контроль (екзамен)  
Разом

* максимально можлива кількість балів

 



Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. VII. ТЕСТИ З ДИСЦИПЛІНИ «МІЖНАРОДНА
  3. В результаті вивчення дисципліни студент повинен
  4. В.М.Шоботов. Цивільна оборона: Навчальний посібник. – Київ: «Центр навчальної літератури», 2004. – 438
  5. Види навчальної діяльності учнів на уроці
  6. Визначення етики бізнесу як наукової дисципліни
  7. Відповідність рейтингових оцінок за окремі види навчальної роботи у балах оцінкам за нац. шкалою
  8. Вступ до дисципліни «Права людини в міжнародному праві». Історичний розвиток концепції прав людини до наших днів
  9. Дисципліни
  10. Дисципліни
  11. Для допуску до атестації студенту необхідно набрати не менше 60 балів з кожного змістового модуля, а загалом – не менше, ніж 42 бали з навчальної роботи.
  12. До семінарських занять з дисципліни




Переглядів: 543

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ОРІЄНТОВНА ТЕМАТИКА ІНДИВІДУАЛЬНИХ ТВОРЧИХ ЗАВДАНЬ | Критерії та шкала оцінювання знань і вмінь студентів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.