Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Параметри кінця процесу стиснення

Тиск у кінці стиснення:

МПа (1.13)

 

Температура в кінці стиснення:

, К. (1.14)

 

Для проміжної перевірки правильності розрахунку в таблиці 1.11 наведено межі тиску і температури кінця стиснення існуючих двигунів.

 

Таблиця 1.11 – Значення тиску і температури кінця стиснення

Тип двигуна Рс, МПа Тс, К
Бензинові 0,9…2,0 600…800
Дизелі 3,5…5,5 700…900

 

6. Параметри процесу згоряння:

 

а) Теоретичний коефіцієнт молекулярної зміни:

; (1.15)

 

б) дійсний коефіцієнт молекулярної зміни:

; (1.16)

 

в) температура в кінці згоряння ТZ визначається з рівняння згоряння:

– для карбюраторних двигунів, які працюють за циклом з підведенням теплоти при V = const :

; (1.17)

 

де ξZ – коефіцієнт використання тепла; Нроб.сум. – теплота згоряння робочої суміші, кДж/кг; – середня мольна теплоємність робочої суміші в кінці процесу стиснення, кДж/кмоль·град; – середня мольна теплоємність продуктів згоряння,кДж/кмоль·град.;

– для дизельних двигунів, що працюють за циклом з підведенням тепла при V = const і P = const:

, (1.18)

 

де – ступінь підвищення тиску; – середня мольна теплоємність продуктів згоряння при сталому тиску, кДж/кмоль·град.

Теплоту згоряння робочої суміші визначають за формулою:

– при α ≥ 1:

, кДж/кмоль роб. сум.; (1.19)

 

– при α < 1:

, кДж/кмоль роб. сум.; (1.20)

 

де ΔHu – хімічна неповнота згоряння палива, кДж/кг;

ΔHu = 119,95 (1 – α) L0.

Середня мольна теплоємність робочої суміші (свіжа суміш і залишкові гази) в кінці процесу стиснення:

, кДж/кмоль·град; (1.21)

 

де – середня мольна теплоємність свіжої суміші в кінці стис­нення, кДж/кмоль·град, приймається рівною теплоємності повітря (визначається за формулою з таблиці 1.12 в інтервалі температур 0 ºС…1500 ºС); – середня мольна теплоємність залишкових газів в кінці стиснення, кДж/кмоль·град, визначається як теплоємність суміші газів, за допомогою формули:

– при α ≥ 1:

; (1.22)

 

– при α < 1:

 

, (1.23)

 

де середні мольні теплоємності окремих компонентів продуктів згоряння визначаються за формулами таблиці 1.12 в інтервалі температур 0°С …1500 °С.

 

Середню мольну теплоємність продуктів згоряння визначають за формулою:

– при α ≥ 1:

, (1.24)

– при α < 1:

 

, (1.25)

де середні мольні теплоємності окремих компонентів продуктів згоряння визначаються за формулами таблиці 1.12 в інтервалі температур 1501 ºС…2800 ºС.

 

Таблиця 1.12 – Значення середніх мольних теплоємностей окремих газів

Назва газу Формула для визначення середніх мольних теплоємностей окремих газів при сталому об’ємі, кДж/кмоль·град, для температур
Від 0 °С до 1500 °С Від 1501 °С до 2800 °С
Повітря = 20,600 + 0,002638 t = 22,387 + 0,001449 t
Кисень = 20,930 + 0,004641 t = 23,723 + 0,001550 t
Азот = 20,398 + 0,002500 t = 21,951 + 0,00145 t
Водень = 20,684 + 0,000206 t = 19,678 + 0,001758 t
Окис вуглецю = 20,597 + 0,002670 t = 22,490 + 0,001430 t
Вуглекислий газ = 27,941 + 0,019 7 t = 39,123 + 0,003349 t
Водяна пара = 24,953 + 0,005359 t = 26,670 + 0,004438 t

 


Середня мольна теплоємність продуктів згоряння при сталому тиску:

 

, кДж/кмоль·град. (1.26)

 

Обчисливши всі складові рівняння згоряння їх підставляють у загаль­не рівняння. Невідомою залишається лише температура tZ. Унаслідок перетворень рівняння відносно tZ отримують квадратне рівняння типу:

 

.

Звідки:

, К;

г) тиск у кінці згоряння:

– для бензинових двигунів: , МПа; (1.27)

– для дизелів: , МПа. (1.28)

 

Дійсний тиск кінця згоряння має значення нижче за розрахункове в бензинових двигунах у зв’язку з тим, що в дійсному циклі процес згоряння проходить не миттєво, а протягом деякого проміжку часу і закінчується нижче В.М.Т. У практиці розрахунку для цих двигунів прийнято:

Pz(д) = 0,85Pz,МПа. (1.29)

 

Цією величиною і обмежується висота індикаторної діаграми.

Для подальшого розрахунку і побудови індикаторної діаграми розрахункового циклу береться до уваги величина Pz.

У дизелях з нероздільною камерою згоряння дійсний тиск приймається рівним розрахунковому:

Pz(д) = Pz;. (1.30)

 

д) коефіцієнти, що характеризують процес згоряння:

– ступінь підвищення тиску при згорянні (для бензинових двигунів):

; (1.31)

 

– ступінь попереднього розширення (для дизелів):

(1.32)


– ступінь подальшого розширення (для дизелів):

, (1.33)

(для бензинових двигунів ρ = 1, то δ = ε).

У таблиці 1.13 для перевірки студентом правильності розрахунків наведено межі параметрів кінця згоряння для сучасних двигунів і значення відповідних коефіцієнтів.

 

Таблиця 1.13 – Значення параметрів процесу згоряння

Тип двигуна Tz, K Pz, МПа λ ρ
Бензинові 2400…2900 3,5…7,5 3…4
Дизелі 1800…2300 5,0…12,0 1,4…2,5 1,2…1,7

 

7. Параметри кінця розширення і випуску:

а) тиск у кінці розширення:

, МПа, (1.34)

для дизелів Pz(д) = Pz;

б) температура в кінці розширення:

. (1.35)

Примітка. Для бензинових двигунів .

 

Для перевірки правильності розрахунку в таблиці 1.14 приведені значення цих параметрів для сучасних двигунів:

 

Таблиця 1.14 – Значення параметрів кінця процесу розширення

Тип двигуна РВ, МПа ТВ, К
Бензинові 0,35…0,60 1200…1700
Дизелі 0,20…0,50 1000…1200

 

в) температура залишкових газів:

, К. (1.36)

Якщо отримане значення температури залишкових газів відрізняється від прийнятого на початку розрахунків у межах ±5 %, то можна продовжувати проектування двигуна. В іншому випадку необхідно повторити розрахунки прийнявши нове значення Тr.



Читайте також:

  1. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  2. II. Поняття соціального процесу.
  3. IV. План навчального процесу.
  4. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  5. Автоматизація процесу призначення IP-адрес
  6. Адміністративний примус застосовують на основі адміністративно-процесуальних норм.
  7. Адміністративні зміни кінця 18-19 ст. та утворення нових архівів
  8. Академічна філософія кінця – XIX – поч. XX ст.
  9. Активний та пасивний типи адаптаційного процесу.
  10. Альтернативні парадигми організаційного процесу
  11. Аналіз процесу і продуктів діяльності.
  12. Аналіз процесу формування маркетингових комунікацій




Переглядів: 1188

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Послідовність теплового розрахунку | Індикаторні параметри, що характеризують робочий цикл

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.