Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Зразок виконання завдання

1.складаємо згрупований варіаційний ряд

1)визначаємо число груп (оскільки n=45 число груп беремо рівне -6 см.)

2)находимо інтервал(і) по формулі:

 

і= Ѵmax-Ѵmin ∕число груп = 20 -3 ∕6 = 17∕6≈3

3)визначаемо границю і середину кожної групи наприклад: перша група варіант при і=3 буде 3-5 днів середина групи -4 дня наступна 6-8 днів середина 7 днів і т.д

4)розподіляємо досліджувану сукупність по групам показуючи відповідні їм частоти (р)

Довго тривалість середина групи число хворих(р)

Лікування в днях варіанта

3-5 4 5

6-8 7 8

9-11 10 15

12-14 13 9

15-17 16 5

18-20 19 3

 

n=45

 

5)складаемо графічне

 

ЗАВДАННЯ 4. ВИЗНАЧЕННЯ СЕРЕДНЬОГО КВАДРАТИЧНОГО ВІДХИЛЕННЯ σ ПРИ МАЛОМУ ЧИСЛІ СПОСТЕРЕЖЕНЬ

Для простого варіаційного ряду, що був складений при виконанні завдання 1 теми 2, потрібно визначити середнє квадратичне відхилення (σ).

Типове завдання

Використаємо сукупність, наведену в типовому завданні 1 теми 2.

Зразок виконання завдання

Середнє квадратичне відхилення (σ) при n ≤ 30 визначаєм по формулі , де d = v - M

Середнє арифметичне (М) отримане при обробці варіаційного ряду, наведеного в типовому завданні 1 теми 2, дорівнює 67 ударам пульсу у хвилину.

Визначаєм σ:

v d d2 v d d2
-5 -4 -3 -2 -1 15 +2 +6 +7
  d2 = 144
             

ЗАВДАННЯ 5. ВИЗНАЧЕННЯ СЕРЕДНЬОГО КВАДРАТИЧНОГО ВІДХИЛЕННЯ (σ) ПРИ ВЕЛИКІЙ КІЛЬКОСТІ СПОСТЕРЕЖЕНЬ

Для згрупованого варіаційного ряду, що був складений й оброблений по способі моментів при виконанні завдання 3 теми 2, потрібно визначити середнє квадратичне відхилення (σ). Для цього варто обчислити a2p і заповнитивідповідну порожню графу таб. 17.

Типове завдання

Використаємо дані, наведені в типовому завданні 3 теми 2.

Зразок виконання завдання

Середнє квадратическое відхилення (σ) у цьому випадку визначаємо по способі моментів по формулі:

При цьому перший момент середньої нам відомий, він дорівнює 0,7,

Для визначення другого моменту необхідно заповнити достроково графу a2p в таб. 17; 8; 0; 9; 20; 27; ∑ a2p = 84

Отримаєм, що підставляєм отриманні дані в формулу й одержуємо

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. II. Завдання на проект.
  3. III. Виконання бюджету
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. IІІ. Послідовність виконання курсової роботи
  8. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
  9. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  10. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  11. V. Завдання.
  12. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 530

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Варіант 1 | Практичне заняття 7

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.