Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Практичне заняття 7

ТЕМА:ПАРАМЕТРИЧНІ МЕТОДИ ОЦІНКИ ТА АНАЛІЗУ

СТАТИСТИЧНИХ ГІПОТЕЗ.

1.Навчальна мета:

1.Визначити доцільність проведення оцінки вірогідності ре­зультатів досліджень, виражених відносними та середніми величинами, з можливостями застосування коефіцієнта ві­рогідності (Стьюдента).

2.Вивчити методику оцінки вірогідності окремих результа­тів та їхньої різ-ниці.

2. Вихідні знання та вміння:

Знати:

Методи оцінки вірогідності медико-біологічних досліджень (параметричні та непараметричні). Поняття про похибки репрезентативності. Середні похибки середньої арифметичної величини та відносних показників. Способи обчислення, значення та застосування для аналізу даних в медицині. Довірчі межі середніх величин і відносних показників, методику їх обчислення. Оцінку вірогідності різниці результатів при великих і малих числах спостережень.

Уміти:

Розраховувати помилку репрезентативності, довірчі межі й визначати вірогідність різниці отриманих результатів для середніх і відносних величин.

3.Питання для самопідготовки :

1.Мета проведення оцінки вірогідності результатів дослідження.

2.Визначення поняття репрезентативності, довірчого інтервалу та довірчих меж.

3.Мета визначення середньої похибки похідних величин ( відносної та середньої). Методика її визначення.

4.Методика визначення довірчих меж похідних величин.

5.Методика обчислення коефіцієнта вірогідності різниці двох вибіркових сукупностей.

6.Якій ймовірності безпомилкового прогнозу відповідають певні значення коефіцієнта вірогідності (критерія Стюдента).

7.Оцінка вірогідності результатів дослідження за незначної кількості спостережень ( n<30).

4.Література:

1. Біостатистика / під редакцією член-кора АМН України, проф.. В.Ф.Москаленка – Київ: Книга Плюс, 2009.

2..Соціальна медицина та організація охорони здоров'я / Під загальною редакцією Ю.В. Вороненка, В.Ф. Москаленка. - Тернопіль: Укрмедкнига. 2000. - с.62 - 69.

3.Социальная гигиена и организация здравоохранения / Под ред. Н.Ф. Серенко, В.В. Ермакова-М. Медицина, 1984, с.139 - 149.

4.Посібник із соціальної медицини та організації охорони здоров'я / Під редакцією Ю.В. Вороненка. - Київ: Здоров'я. 2002. с.ЗЗ - 40.

5.Основи клінічної епідеміології та доказової медицини. Навчальний посібник / під. Редакцією Л.М.Скакуна.- Тернопіль: ТДМУ, 2008.- 372 с.

 


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Алергія та анафілаксія, їх практичне значення .
  5. Бактеріофаг, його природа і практичне застосування. Вплив бактеріофага на мінливість мікроорганізмів.
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вид заняття: лекція
  10. Вид заняття: лекція
  11. Відповідь на практичне завдання.
  12. Вступне заняття




Переглядів: 710

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зразок виконання завдання | Тестові завдання до практичного заняття № 7

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.